کد خبر: ۹۳۴۵۵۴
تاریخ انتشار : ۱۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۰

نگاهی به آمار لوکاس ژوائو، مهاجم جدید پرسپولیس

به بهانه جذب لوکاس ژوآئو از سوی باشگاه پرسپولیس، نگاهی به آمار این بازیکن در گذشته می‌اندازیم.
نگاهی به آمار لوکاس ژوائو، مهاجم جدید پرسپولیس
آفتاب‌‌نیوز :

تیم پرسپولیس در ادامه خرید‌های نقل و انتقالاتی خود و پیش از ارسال لیست آسیایی، روز گذشته خط حمله خود را با جذب یک بازیکن خارجی تقویت کرد. لوکاس ژائو بازیکن فصل گذشته تیم امصلال قطر قرارداد خود را با تیم پرسپولیس به صورت اینترنتی امضا کرد. 

به همین بهانه در ادامه به معرفی این بازیکن می‌پردازیم.

لوکاس ژوائو متولد ۴ سپتامبر ۱۹۹۳ در شهر لیسبون پرتغال است که در حال حاضر ملیتی آنگولایی دارد. این بازیکن ۳۱ ساله در پست مهاجم نوک بازی می‌کند و ۱۹۳ سانتیمتر قد اوست. تیم‌های شفیلدونزدی، سی در ناسیونال، بلکبرن، ردینگ، شانگ‌های پورت و ام صلال تیم‌هایی هستند که ژوآئو سابقه بازی در آن‌ها را دارد.

ژوائو در تمام دوران فوتبال خود تا اکنون ۳۳۹ بازی انجام داده که ۹۳ گل و ۴۳ پاس گل حاصل آن بوده است. این بازیکن، فصل گذشته در تیم ام صلال قرار بازی کرده است که در ۱۲ بازی برای این تیم ۵ گل و ۲ پاس گل ثبت کرده است. بهترین دوران فوتبالی لوکاس ژوآئو به فصل ۲۰۲۱-۲۰۲۰ بازمی‌گردد که این بازیکن در لیگ چمپیونشیپ انگلیس در ۳۹ بازی برای تیم ردینگ، ۱۹ گل و ۷ پاس گل ثبت کرد.

گفتنی است ژوائو در سال ۲۰۲۳ موفق شد همراه با تیم شانگ‌های پورت، قهرمان سوپرلیگ چین شود.

این مهاجم که بیشتر دوران بازیگری خود را در سه تیم انگلیسی ذکر شده و چمپیونشیپ انگلیس طی کرده، علاوه بر سابقه گلزنی به آرسنال در جام اتحادیه، حضور بین ۵ گلزن برتر لیگ دسته یک انگلیس را هم در سال ۲۰۲۱ تجربه کرده است.

لوکاس ژوائو پس از بازی برای تمام رده‌های سنی تیم ملی پرتغال و حتی انجام دو بازی برای تیم ملی بزرگسالان این کشور در سال ۲۰۲۲ ملیت خود را تغییر داد و از آن زمان برای تیم ملی آنگولا به میدان می‌رود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین