کد خبر: ۹۳۴۵۶۱
تاریخ انتشار : ۱۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۸

طلا‌های پیرزن به قتل رسیده فاروجی بدلی از آب درآمد

فرمانده انتظامی شهرستان فاروج از شناسایی و بازداشت دو سارق به عنف که هنگام سرقت از یک زن سالخورده، او را به قتل رساند، خبر داد.
طلا‌های پیرزن به قتل رسیده فاروجی بدلی از آب درآمد
آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ علیرضا پوربه امروز (۱۹ شهریور ماه) اظهار کرد: در آبان ماه سال گذشته خبری مبنی بر فوت زنی ۸۳ ساله به پلیس ۱۱۰ اعلام شد و ماموران پلیس آگاهی به محل اعزام شدند. با حضور ماموران در محل مشخص شد که زنی با دست و پای بسته در منزلش به قتل رسیده و طلاهایش سرقت شده است.

وی بیان کرد: ماموران در این رابطه با بررسی‌های میدانی و پلیسی خود و انجام تحقیقات فنی از ۸۰ نفر از اقوام و تحت نظر گرفتن سارقان سابقه‌دار در نهایت موفق شدند سرنخی از یکی از سارقان را به‌دست آورند.

وی با بیان اینکه متهم و همدستش با تلاش ماموران شناسایی و دستگیر شدند، گفت: بیشتر طلاهای سرقت‌شده از مقتول بدل بودند و فقط یک جفت گوشواره و انگشتر طلا بود که سارقان به فروش رساندند.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی خراسان شمالی، این مقام انتظامی با بیان اینکه تحقیقات پلیس در راستای کشف دیگر سرقت‌های این متهمان ادامه دارد، افزود: سارقان دستگیرشده زنان سالخورده را شناسایی و در موقعیت مناسب تحت عنوان خیر به خانه آنها مراجعه و طلا و اشیای ارزشمندشان را سرقت می‌کردند. 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین