کد خبر: ۹۳۴۵۷۳
تاریخ انتشار : ۱۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۳

کنسرت خواننده معروف پس از ۸۳۹ روز دوری از صحنه

«علیرضا عصار» قرار است پس از ۸۳۹ روز دوری از صحنه، از ۱۹ مهرماه به اجرای برنامه بپردازد. یک خبر خوب برای هواداران این خواننده تا یکی از تاثیرگذارترین خوانندگان نسل طلایی دهه ۷۰ کشور را با رپرتواری متفاوت و ارکستری قدرتمند، دوباره روی سن اجرا مشاهده کنند.
کنسرت خواننده معروف پس از ۸۳۹ روز دوری از صحنه
آفتاب‌‌نیوز :

از ۳ تیر ۱۴۰۱ که آخرین کنسرت علیرضا عصار در تهران به روی صحنه رفت تا ۱۹ آبان ۱۴۰۳ که جدیدترین دور کنسرت‌های این خواننده آغاز می‌شود، ۸۳۹ روز می‌گذرد. در این مدت، عصار چندین تک‌آهنگ منتشر کرد و در تجربه‌ای متفاوت، اجرای برنامه کنسرتینو را بر عهده گرفت که در ۶ قسمتی که تاکنون منتشر شده، توانسته با اقبال بالایی مواجه شود.

برگزاری کنسرت علیرضا عصار طی ۲ شب، خبر بسیارخوبی است که در میان هیاهوی خوانندگان پاپ که طی ۱۰ ماه سال، ده‌ها سانس کنسرت را تجربه می‌کنند، یک اتفاق مهم به حساب می‌آید.

مهم از این نظر که عصار تقریبا به تنها خواننده دهه ۷۰ تبدیل شده که حضور فعالی در مارکت این سال‌های موسیقی کشور دارد. هم می‌خواند، هم برنامه اجرا می‌کند و هم با ارکستر بزرگ خود به روی صحنه می‌رود. در کنسرت پیش‌رو نیز عصار قصد دارد تا تور کنسرت‌های خود را از تهران کلید بزند و به شهر‌های دیگر برود. طرفداران این خواننده به خاطر دارند که عصار همواره عرق ویژه‌ای نسبت به کنسرت‌های پائیزه خود داشته و این‌بار نیز با مرتفع شدن مشکلات، تور کنسرت‌های جدید خود را از اول پائیز و از تهران کلید می‌زند.

تور کنسرتی که با رپرتواری متفاوت به‌نسبت دیگر کنسرت‌های این خواننده برگزار خواهد شد و نوازندگان نیز مانند همیشه و طبق وسواس خوب عصار، از برترین‌های حوزه خود خواهند بود.

بازگشت خواننده صاحب‌سبک

اینکه نماینده نسل طلایی موسیقی پاپ پس از انقلاب کشور، اکنون درصدد تمرین برای دور جدیدی از فعالیت‌های خود است، فارغ از آن‌که یک خبر خوب محسوب می‌شود بلکه خاطرات خوشایند دیگری را نیز برای ما زنده می‌کند. اولین آلبوم رسمی عصار یعنی کوچ عاشقانه با استقبال خیره‌کننده مخاطبان مواجه شد و بیش از ۱ میلیون نسخه فروخت. آماری که عصار را به‌عنوان پرطرفدارترین خواننده نیمه دوم دهه ۷۰ مطرح کرد.

در سال ۸۲، عصار، بزرگ‌ترین اتفاق در حوزه کنسرت موسیقی پاپ تاریخ کشور را رقم زد. برگزاری ۲۴ سانس کنسرت طی ۱۲ شب متوالی در برج میلاد. طی این کنسرت، ۱۱۰ نفر در قالب ارکستراسیون به روی صحنه رفتند و توانستند جمعیت قابل‌توجهی از مخاطب را به برج میلاد بکشانند. رکورد خیره‌کننده‌ای که تا امروز، هیچ خواننده حوزه پاپ نتوانست به حوالی آن نزدیک شود.

البته که عصار، کلکسیونی از نخستین‌ها است. او، نخستین خواننده پاپ داخل کشور است که در اجراهایش، میکروفن را به سمت مردم گرفت تا آنها، بخش‌هایی از کار را بخوانند. او نخستین خواننده پاپ داخل کشور بود که از همان ابتدا، راجع به مسائل روز کشور، با مردم صادقانه سخن گفت و هیچ‌گاه تحت‌تاثیر هیجان صحنه قرار نگرفت، او نخستین خواننده موسیقی پاپ داخل کشور است که در همان دهه ۷۰ برایش دعوتنامه آمد تا به آمریکا برود و فعالیت‌هایش را در آنجا دنبال کند و...

هنوز بلیت‌فروشی جدیدترین کنسرت این خواننده آغاز نشده است، اما قدرمسلم آن‌که عصار در این سال‌ها توانسته با انتشار آهنگ و حضور در برنامه‌هایی، چون بندبازی و کنسرتینو، هنرش را برای نسل‌های جدیدی که آشنایی چندانی با موسیقی پاپ دهه ۷۰ ندارند، معرفی کرده و آثارش را به آن‌ها بشناساند؛ بنابراین باید منتظر یک استقبال خوب از دور جدید کنسرت‌های او باشیم؛ دور جدیدی که قطعا مخاطبانی از نسل‌های مختلف را به خود خواهد دید و این یعنی آن‌که خواننده صاحب‌سبک موسیقی پاپ پس از انقلاب، همچنان در دور فعالیت حرفه‌ای و مارکت رقابتی روز باقی خواهد ماند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین