کد خبر: ۹۳۴۵۹۵
تاریخ انتشار : ۱۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۲

وضعیت بد آزادی به سود استقلال و پرسپولیس

استقلال و پرسپولیس این روز‌ها دغدغه بیشتری نسبت به وضعیت ورزشگاه آزادی دارند، اما این موضوع می‌تواند برایشان حاوی اتفاقات مثبتی هم باشد.
وضعیت بد آزادی به سود استقلال و پرسپولیس
آفتاب‌‌نیوز :

پس از اقدامات وزارت ورزش و شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی جهت بازسازی ورزشگاه آزادی تیم‌های استقلال و پرسپولیس به لحاظ داشتن ورزشگاه خانگی دچار مشکل شدند.

استقلال و پرسپولیس در ماه‌های گذشته به ترتیب به شرکت‌های پتروشیمی خلیج فارس و ۶ بانک دولتی و خصوصی واگذار شدند تا از این پس هزینه‌ها و خرج و دخل این دو باشگاه از عهده دولت و خارج شود.

حالا و با توجه به شرایط اخیر مبنی بر استفاده نکردن از ورزشگاه آزادی این دو باشگاه با مشکلات عدیده‌ای به لحاظ داشتن زمین برای برگزاری مسابقاتشان مواجه شده‌اند.

شاید این موضوع بتواند یک اتفاق مثبت در جهت پایان دادن به مشکل همیشگی استقلال و پرسپولیس باشد.

قطعاً شرکت‌های پتروشیمی خلیج فارس و ۶ بانک خصوصی و دولتی جهت ساختن یک ورزشگاه خانگی برای باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس به لحاظ مالی مشکل چندانی ندارند و از این نظر می‌توانند با در نظر گرفتن دو زمین اختصاصی مرغوب در اطراف تهران مشکل همیشگی این دو تیم پرطرفدار را یکبار برای همیشه از بین برده و زمین تمرین و استادیوم خانگی سرخابی‌ها را طبق استاندارد‌های بین المللی بسازند. با سند خوردن هر دو ورزشگاه به نام مالکان شان قطعا بر دارایی‌های این شرکت و بانک‌ها نیز افزوده و دارائی‌های شان بیشتر و محل درآمدزایی شان افزون‌تر می‌شود. 

بی شک با استارت چنین اقدامی از سوی مالکان دو باشگاه، وزارت ورزش و دولت هم در این زمینه با کمک وزارت راه و شهرسازی به این دو باشگاه با خاستگاه میلیونی در کشور کمک خواهند کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین