کد خبر: ۹۳۴۶۱۸
تاریخ انتشار : ۱۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۵

پزشکیان در جمع کارکنان وزارت اطلاعات چه گفت؟

رئیس‌جمهور گفت: مصمم هستیم تا از کسانی که خلاق و توانمند هستند و می‌توانند ما را به چشم‌انداز‌هایمان برسانند، کمک بگیریم.
پزشکیان در جمع کارکنان وزارت اطلاعات چه گفت؟
آفتاب‌‌نیوز :

مسعود پزشکیان رئیس‌جمهور در دیدار با سربازان گمنام امام‌زمان (عج)، گفت: شما سربازان واقعی این انقلاب هستید، سربازانی که بدون اینکه ادعای نام و نانی داشته باشید، دارید گمنام کار خودتان را می‌کنید، تلاش می‌کنید و زحمت می‌کشید و این چیزی است که هر چقدر آدم خالص‌تر باشد، همان اندازه به خدا نزدیک‌تر است.

وی با طرح این پرسش که اگر کاری کنیم که مردم راضی شوند، ولایت، جمهوری اسلامی و انقلاب را تثبیت می‌کنیم و یا نسبت به انقلاب و ولایت خیانت می‌کنیم؟!، اظهار کرد: اگر کاری کنیم که مردم راضی شوند، این نظام می‌ماند و ولایت حفظ می‌شود، یعنی با خدمت‌کردن به مردم آن‌ها را جذب کنیم.

رئیس‌جمهور تصریح کرد: ما با کارکردن و خوبی‌کردن به مردم نشان دهیم که ما خوب هستیم، نه با دستوردادن و امرونهی کردن. گره مشکلات مردم را باز کنیم و بدانند که اگر ما باشیم، گره از گره این‌ها باز می‌کنیم و اگر ما باشیم، مشکل آن‌ها را بی‌منت حل می‌کنیم.

پزشکیان اضافه کرد: اگر خدمت کردم، می‌توانم جذب کنم، اگر کمک کردم می‌توانم مشکلی را حل کنم؛ هیچ‌چیزی گویاتر از رفتار من نیست، در نتیجه باید تلاش کنیم و وحدت و انسجام را اول در داخل حفظ کنیم.

وی تأکید کرد: قصد و باور ما این است که وحدت و انسجام را در کشور ایجاد کنیم، ما مصمم هستیم که از کسانی که می‌توانند ما را به چشم‌انداز برسانند، کمک بگیریم که این کار را بکنند، قرار است از آن‌ها خواهش کنیم، قرار نیست به آن‌ها دستور دهیم، آدمی که توانمند و خلاق است، قرار نیست خودش را به من عرضه کند و بگوید اجازه بدهید من کار کنم، من باید منت او را بکشم و از او کمک بگیرم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین