کد خبر: ۹۳۴۶۱۹
تاریخ انتشار : ۱۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۴

فیلم/ نسل جدید پاترول در ابوظبی رونمایی شد

در پاترول جدید یک موتور شش سیلندر توربو جایگزین موتور هشت سیلندر نسل قبل شده است. نیسان می‌گوید این قوی‌ترین موتوری است که تاکنون برای پاترول ساخته است
فیلم/ نسل جدید پاترول در ابوظبی رونمایی شد
آفتاب‌‌نیوز :

نیسان در مراسمی در ابوظبی نسل جدید مدل پاترول را رونمایی کرد. مدل جدید پاترول با موتور قوی‌تر و امکانات لوکس و رفاهی بیشتر پاییز امسال به بازار می‌آید.

پاترول با بیش از هفتاد سال سابقه یکی از قدیمی‌ترین نام‌ها در صنعت خودرو است. اولین نسل این ماشین سال ۱۹۵۱ به بازار عرضه شد و نیسان می‌گوید تاکنون بیش از دو میلیون دستگاه از آن در سراسر جهان فروخته است. ماشینی که هفته گذشته رونمایی شد، هفتمین نسل پاترول است.

پاترول نزدیک‌ترین رقیب تویوتا لندکروزر است. در آمریکای شمالی، پاترول با نام آرمادا عرضه می‌شود و با شاسی‌بلند‌هایی مثل فورد اکسپدیشن و شورلت تاهو رقابت می‌کند.

در پاترول جدید یک موتور شش سیلندر توربو جایگزین موتور هشت سیلندر نسل قبل شده است. نیسان می‌گوید این قوی‌ترین موتوری است که تاکنون برای پاترول ساخته است. این موتور ۴۲۵ اسب بخار نیرو و ۷۰۰ نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند. پاترول را می‌توان با یک موتور بنزینی ضعیف‌تر با قدرت ۳۱۶ اسب بخار هم سفارش داد.

نسل جدید پاترول با کمک‌فنر‌های بادی ساخته شده که سواری راحت‌تری دارد و به راننده امکان می‌دهد ارتفاع ماشین را تنظیم کند. اتاق هم پر از امکانات لوکس است. از جمله سیستمی که دمای بدن سرنشینان را اندازه می‌گیرد و دمای اتاق را با توجه به دمای بدن آن‌ها تنظیم می‌کند.

سیستم صوتی با کیفیت بالا که ساخت شرکت آمریکایی کلیپش است، امکان نورپردازی اتاق با ۶۴ رنگ مختلف و صندلی‌های چرم از دیگر امکانات لوکس پاترول است. برای راحتی رانندگی در مسیر‌های ناهموار یک دوربین زیر ماشین را به راننده نمایش می‌دهد. پاترول دو نمایشگر ۱۴.۳ اینچی دارد که با سیستم‌عامل اندروید کار می‌کنند. برای سرنشینان عقب هم می‌توان دو نمایشگر ۱۲.۸ اینچی سفارش داد.

قیمت ماشین هنوز اعلام نشده، اما انتظار می‌رود ارزان‌ترین مدل حدود شصت هزار دلار باشد.

منبع: فرارو
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین