کد خبر: ۹۳۴۶۵۹
تاریخ انتشار : ۱۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۳

کشف ۲۳ کیلوگرم حشیش از قاچاقچی سابقه‌دار

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ از دستگیری متهمی که اقدام به قاچاق و فروش مواد مخدر در پایتخت می‌کرد خبر داد و گفت: با تلاش مأموران از متهم ۲۳ کیلو گرم حشیش کشف شد.
کشف ۲۳ کیلوگرم حشیش از قاچاقچی سابقه‌دار
آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ حسین باباپور رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ گفت: با انجام رصد‌های شبانه روزی و پیگیری‌های صورت گرفته توسط مأموران پایگاه نهم پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران مشخص شد یکی از سوداگران مرگ در پایتخت اقدام به قاچاق و توزیع مواد مخدر می‌کند

وی ادامه داد: به دنبال این موضوع مأموران اطلاعاتی و عملیاتی پایگاه نهم با انجام اقدامات فنی و پلیسی موفق شدند مخفیگاه متهم را در یکی از محلات جنوب پایتخت شناسایی کنند.

این مقام انتظامی پلیسی بیان داشت: پس از شناسایی مخفیگاه متهم موضوع به مقام قضائی منعکس و دستور دستگیری وی صادر شد. در ادامه تیم‌های عملیاتی این پلیس ضمن هماهنگی قضائی پس از چندین ساعت تعقیب و مراقبت نامحسوس موفق شدند در اقدامی غافلگیرانه متهم را در مخفیگاهش دستگیر و در بررسی‌های بیشتر از محل ۲۳ کیلوگرم حشیش کشف کنند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران خاطرنشان کرد: متهم به همراه مواد مکشوفه به مقر پلیس منتقل و پس از تکمیل پرونده به مقام قضائی ارجاع شد.

سرهنگ باباپور در پایان خاطر نشان کرد: شهروندان می‌توانند از طریق تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تهران بزرگ، گزارشات خود را با کارشناسان ما در میان بگذارند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین