کد خبر: ۹۳۴۶۷۱
تاریخ انتشار : ۱۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۱

آقای صالحی مراقب باشید فریب نخورید!

مدیران کنونی که چمدان‌های خود را از دو ماه قبل بسته‌اند و در این مدت همه کار کردند تا دل صالحی را به دست آورده و بتوانند همچنان صندلی‌نشین سازمان سینمایی بمانند.
آقای صالحی مراقب باشید فریب نخورید!
آفتاب‌‌نیوز :

این روز‌ها از دل التهاب‌ها، خشم‌ها و انتقام‌ها، کشمکش‌ها و امید‌ها و ناامیدیها، شکلی تازه از نفاق‌ها و چالش‌ها در قالب حرکت‌های دروغین و جنجالی و فریبایی که اهداف گروهی، سیاسی و بازی دادن وزیر جدید ارشاد و چاه کنی برای مدیران جدید سینما و سازمان سینمایی در پس آن‌ها پنهان است، بیرون زده و بعضی را متعجب کرده است.

مدیران کنونی که چمدان‌های خود را از دو ماه قبل بسته‌اند و در این مدت همه کار کردند تا دل صالحی را به دست آورده و بتوانند همچنان صندلی‌نشین سازمان سینمایی بمانند و تا این لحظه به نظر می‌رسد چندان در کار خود به توفیق نرسیده‌اند و گرچه دست از تلاش‌های خود جهت فریب وزیر ارشاد برنداشته‌اند و با مظلوم‌نمایی در راهرو‌های ارشاد و کنار در اتاق وزیر در حال آمد و شد هستند، اما برای آن که خود را روشنفکر و دلسوز سینما و سینماگران کاربلد نشان دهند، با انجام یک حرکت مخرب هدفمند و برنامه‌ریزی شده می‌کوشند شرایط را برای صالحی و مدیران سینمایی بعدی و سازمان سینمایی چنان سخت و پیچیده نمایند تا آن‌ها درگیر چالش‌های زیاد و پاسخگوی هنرمندان و ملت باشند و، چون ممکن است آن‌ها از پس این کار برنیایند، آن زمان است که آن‌ها به اهداف شوم خود می‌رسند و با نمایاندن ناتوانی وزیر و رئیس و مدیران سینما و هنر و ارشاد، جنجال به راه خواهند انداخت که، این افراد ناتوان هستند و قدر ما را ندانستند و باید ما را از نو به مقام‌ها و جایگاه‌هایمان بازگردانند.

این روز‌ها تند و سریع در حوزه اکران نابسامان سینما مسائلی رخ می‌دهد و آن اینکه، پشت سر هم فیلم‌های جدید اکران می‌شود و مهم‌تر اینکه، چند فیلم توقیفی از جمله «سلام علیکم حاج آقا» از غیب مجوز اکران گرفته و راهی پرده سینما‌ها شده اند.

این اقدام‌ها به ظاهر خوشایند و برای تولیدکنندگان آن‌ها دلگرم کننده است، اما دو پرسش می‌تواند، باعث عریان شدن اهداف پنهان سیاسی کسانی که این فیلم‌ها را بی‌مهابا روانه اکران کرده‌اند شود. نخست اینکه، چرا این اتفاق در آستانه خداحافظی مدیران کنونی و ورود برخی مدیران جدید روی می‌دهد و دوم و جالب‌تر اینکه، کسانی که در ارشاد بر مبنای نگاه و فرمان سیاست، مانع اکران فیلم‌های توقیفی و اکران آن‌ها بعد از سه سال و شش ماه شده اند، دقیقا افرادی از جنس همین مدیران کنونی بوده‌اند که حالا دارند غزل خداحافظی را می‌خوانند؛ بنابراین نباید به اقدام این جماعت بی‌جهت دلخوش بود و فکر کرد آن‌ها خواب‌زده و متحول شده‌اند، نه! واقعیت اینکه این وقایع برای زمینگیر کردن صالحی و به چالش کشیدن مدیران جدید سینما با برنامه‌ریزی‌های سیاسی انجام شده و می‌شود.

آقای وزیر ارشاد و دلسوزان سینما، هوشیار باشید!

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین