کد خبر: ۹۳۴۹۵۷
تاریخ انتشار : ۲۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۳

پلیس باند خانواده شیشه فروش را منهدم کرد

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ از انهدام باند خانوادگی قاچاق مواد مخدر و روانگردان خبر داد.
پلیس باند خانواده شیشه فروش را منهدم کرد
آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ حسین باباپور در تشریح جزییات این خبر گفت: به دنبال ارجاع چندین فقره گزارش و شکایات مردمی مبنی بر فروش و توزیع موادمخدر در شهر تهران پرونده‌ای در این رابطه تشکیل و تیمی از ماموران پایگاه نهم پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ رسیدگی به موضوع را در دستورکار خود قرار دادند.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده از سوی ماموران پلیس گفت: اقدامات اطلاعاتی و پلیسی ماموران آغاز شد تا اینکه پس از چندین روز تحقیقات فنی مشخص شد اعضای یک خانواده که از قاچاقچیان سابقه‌دار موادمخدر در پایتخت هستند، ضمن مراجعه به یکی از استان‌های جنوب شرقی کشور اقدام به تهیه و انتقال موادمخدر به پایتخت کرده‌اند.

باباپور دامه داد: به دنبال این موضوع ماموران با رصد دقیق فعالیت مجرمانه متهمان، مخفیگاه و محل سکونت آنان را در یک خانه مسکونی در یکی از محلات جنوبی شهر تهران شناسایی کرده و برای دستگیری آنان اقدام به هماهنگی با مقام قضایی و اخذ مجوز‌های لازم کردند. 

وی با بیان اینکه ماموران پس از چندین شبانه روز رصد و پایش، بامداد روز گذشته ضمن ورود به مخفیگاه متهمان، آنان را در یک عملیات غافلگیرانه پلیسی دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند گفت: ماموران در بازرسی از محل دستگیری این افراد ۱۰ کیلوگرم مخدر روانگردان شیشه را کشف و ضبط کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ با بیان اینکه متهمان در مقر انتظامی تحت بازجویی قرار گرفته و به جرم خود اعتراف کردند، گفت: این افراد پس از تشکیل پرونده، برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند. همچنین تحقیقات تکمیلی در این خصوص در حال انجام است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین