کد خبر: ۹۳۴۹۷۱
تاریخ انتشار : ۲۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۴

بورل حمله صهیونیست‌ها به اردوگاه المواصی غزه را محکوم کرد

جوزپ بورل مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا حمله رژیم صهیونیستی به اردوگاه پناهجویان المواصی در غزه را که در جریان آن ۴۰ نفر به شهادت رسیدند، محکوم کرد.
بورل حمله صهیونیست‌ها به اردوگاه المواصی غزه را محکوم کرد
آفتاب‌‌نیوز :

جوزپ بورل امروز سه‌شنبه اعلام کرد که به شدت کشتار غیرنظامیان در یک حمله ارتش اسرائیل به یک اردوگاه پناهجویان در خان یونس را محکوم می‌کند.

بورل در پیامی در حساب ایکس خود تاکید کرد: قوانین جنگ باید مورد احترام قرار گیرد و غیرنظامیان مورد محافظت قرار گیرند. ما نمی‌توانیم فاجعه انسانی در غزه را عادی سازی کنیم.

صهیونیست‌ها بامداد امروز سه‌شنبه در حمله هوایی به چادر‌های پناهندگان فلسطینی در منطقه «المواصی» در خان‌یونس (واقع در جنوب غزه) جنایت جدیدی را رقم زدند که تاکنون ۴۰ نفر شهید و بیش از ۶۰ نفر زخمی شدند.

این سازمان همچنین اعلام کرد: اسرائیل تجمع حداقل ۲۰ چادر در یک منطقه پرجمعیت را هدف قرار داده است و حملات اسرائیل به چادر‌های آوارگان در المواصی خان‌یونس سه حفره بزرگ ایجاد کرده است.

بنا بر اعلام این سازمان، هواپیما‌های رژیم اشغالگر در حملات به چادر‌های آوارگان فلسطینی در منطقه المواصی از موشک استفاده کردند. سازمان دفاع مدنی غزه اعلام کرد: برآورد‌ها حاکی است که ما با یکی از هولناک‌ترین کشتار‌ها از زمان آغاز جنگ اسرائیل علیه غزه روبه‌رو هستیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین