کد خبر: ۹۳۴۹۹۴
تاریخ انتشار : ۲۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۳
مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶.

برتری دقایق پایانی ایران مقابل امارات در نیمه نخست

تیم ملی فوتبال ایران در هفته دوم مرحله نهایی رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی ۲۰۲۶ موفق شد با نتیجه یک بر صفر امارات را در نیمه نخست مغلوب کند.
برتری دقایق پایانی ایران مقابل امارات در نیمه نخست
آفتاب‌‌نیوز :

دیدار تیم‌های ملی فوتبال امارات و ایران در هفته دوم مرحله نهایی رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی ۲۰۲۶ امروز از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه در ورزشگاه هزاع بن زاید آغاز شد که نیمه نخست این دیدار با برتری یک بر صفر ایران به پایان رسید.

ایران و امارات با برد این مرحله از رقابت‌ها را آغاز کردند، با این تفاوت که امارات موفق شد در خانه حریف دست به شگفتی‌سازی بزند و ایران نیز در خانه به سختی از سد قرقیزستان عبور کرد. تیم ملی امارات که با یک گل نیمه اول را مقابل قطر واگذار کرده بود، موفق شد نیمه دوم با یک کامبک طوفانی ۳ گل را وارد دروازه قهرمان ۲ دوره متوالی جام ملت‌های آسیا کند.

تیم ملی فوتبال ایران در بازی امشب موفق شد در دقیقه ۳۱ گل اول را به ثمر برساند، اما این گل مردود اعلام شد. مهدی قایدی در شرایط آفساید روی پاس مهدی طارمی دروازه امارات را باز کرد.

با این حال، شاگردان قلعه‌نویی موفق شدند در دقیقه ۳+۴۵ گل اول را به ثمر برسانند. توپ‌ربایی خوب قایدی با یک ضربه تماشایی از زاویه بسته همراه شد و او توانست به‌زیبایی دروازه امارات را باز کند.

ترکیب ابتدایی تیم ملی امارات:

خالد عیسی، خلیفه الحمادی، کوامی کویدو، خالد الظنحانی، عبدالله ادریس، عبدالله حمد، یحیی نادر، حارب عبدالله، طحنون الزعابی، یحیی الغسانی و کایو کاندو

سرمربی: پائولو بنتو

ترکیب ابتدایی تیم ملی ایران:

علیرضا بیرانوند، صالح حردانی، شجاع خلیل‌زاده، حسین کنعانی‌زادگان، میلاد محمدی، سعید عزت‌اللهی، امید نورافکن، سامان قدوس، مهدی قایدی، علیرضا جهانبخش و مهدی طارمی

سرمربی: امیر قلعه‌نویی

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین