کد خبر: ۹۳۵۰۰۸
تاریخ انتشار : ۲۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۱
مقدماتی جام‌جهانی ۲۰۲۶.

ناکامی ادامه‌دار قهرمان آسیا؛ قطر از پس کره شمالی هم بر نیامد

قهرمان آسیا در دومین بازی این تیم در مرحله انتخابی جام‌جهانی ۲۰۲۶ برابر تیم فوتبال کره شمالی متوقف شد.
ناکامی ادامه‌دار قهرمان آسیا؛ قطر از پس کره شمالی هم بر نیامد
آفتاب‌‌نیوز :

در گروه یک مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ در منطقه آسیا ۲ هم‌گروهی تیم ملی ایران برابر هم به میدان رفتند. تیم ملی فوتبال قطر که چند ماه پیش در کشور خود موفق شد برای دومین بار قهرمان آسیا شود، در نخستین بازی خود در خانه در شرایطی که با نتیجه یک بر صفر از امارات پیش بود در پایان با نتیجه ۳ بر یک شکست خورد و در دومین بازی خود در ورزشگاه ملی لائوس در حالی به مصاف کره شمالی می‌رفت که این تیم در نخستین بازی خود با نتیجه یک بر صفر برابر ازبکستان شکست خورده بود.

کره شمالی دقیقه ۱۹ بازی روی یک غافلگیری توسط «ری»، روی پاس هان کوانگ سونگ موفق شد گل نخست بازی را وارد دروازه قطر کند. اکرم عفیف در دقیقه ۳۱ بازی از روی نقطه پنالتی گل خورده را جبران کرد. در دقایق پایانی نیمه نخست المعز علی روی پاس عبدالرحمان فهمی گل دوم عنابی‌ها را به ثمر رساند تا نیمه نخست با برتری ۲ بر یک قطر به پایان برسد.

با شروع نیمه دوم کانگ لی در دقیقه ۵۲ موفق شد گل تساوی را وارد دروازه عنابی‌ها کند تا همه چیز برابر شود. در حالی که یک ساعت از این دیدار سپری شده بود، بازی به دلیل شرایط جوی نامناسب و باران شدید متوقف شد. بعد از ۲۰ دقیقه این بازی از سر گرفته شد که در پایان با نتیجه ۲ بر ۲ خاتمه یافت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین