کد خبر: ۹۳۵۰۱۰
تاریخ انتشار : ۲۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۲
انتخابی جام‌جهانی ۲۰۲۶؛

پیروزی سخت ازبکستان با گل هافبک پرسپولیس/ کره برد اول را دشت کرد

در دیدارهای هفته دوم مسابقات انتخابی جام ‎‌جهانی ۲۰۲۶ در منطقه آسیا، ازبکستان به سختی از سد قرقیزستان گذشت و کره‌جنوبی هم با برتری مقابل عمان، اولین بردش را جشن گرفت.
پیروزی سخت ازبکستان با گل هافبک پرسپولیس/ کره برد اول را دشت کرد
آفتاب‌‌نیوز :

هفته دوم مرحله سوم انتخابی جام‌ جهانی ۲۰۲۶ در منطقه آسیا، عصر امروز با برگزاری سه مسابقه از ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه پیگیری شد.

در این دیدارها و از گروه A که تیم کشورمان نیز در آن حضور دارد، تیم‌های ازبکستان و قرقیزستان به مصاف هم رفتند. ازبکستان در بازی اول برابر کره‌شمالی به پیروزی رسیده بود و قرقیزستان هم مقابل ایران شکست خورد.

ازبکستان با وجود اینکه در بازی امشب مقابل قرقیزستان ۲ بار عقب افتاد، در نهایت توانست با نتیجه ۳ بر ۲ قرقیزها را در خانه شکست بدهد. ازبک‌ها با این برد ۶ امتیازی شدند و قرقیزستان هم بدون امتیاز ماند.

الدور شومورودوف در دقیقه ۱۷، حسیندین در دقیقه ۱+۴۵ و اوستون اورونوف، هافبک پرسپولیس در دقیقه ۷۲ برای ازبکستان گلزنی کردند. جوئل کوجو در دقیقه ۱۵ و اودیلزون عبدالرحمانوف در دقیقه ۳۵ هم گلزنان قرقیزستان بودند.

پیش از این مسابقه در دیگر این گروه قطر برابر کره‌شمالی به تساوی رسید. در آخرین بازی گروه A هم تیم ملی کشورمان از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه مقابل امارات به میدان رفته است.

در مسابقات گروه B هم کره‌جنوبی ۳ بر یک عمان را شکست داد تا پس از تساوی هفته گذشته مقابل فلسطین اولین بردش را کسب کند. اردن هم پس از تساوی برابر کویت در هفته اول، امشب در دومین بازی ۳ بر یک برابر فلسطین به پیروزی رسید. در دیگر دیدار این گروه از ساعت ۲۱:۳۰ دقیقه کویت و عراق به مصاف هم می‌روند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین