کد خبر: ۹۳۵۰۹۹
تاریخ انتشار : ۲۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۰

جزییات دردناک کشته شدن ۳ والیبالیست نوجوان در سانحه رانندگی

پدر یکی از نوجوانان والیبالیست کشته شده در سانحه رانندگی می‌گوید: موتور حامل سه نوجوان زیر کامیون قفل شد و کامیون یک کیلومتر آن‌ها را با خود کشید.
جزییات دردناک کشته شدن ۳ والیبالیست نوجوان در سانحه رانندگی
آفتاب‌‌نیوز :

خبر فوق‌العاده ناراحت‌کننده مرگ سه نوجوان والیبالیست جهرمی جامعه ورزش را در شوک فرو برد. روز نوزدهم شهریور خبر رسید بر اثر وقوع سانحه رانندگی، ۳ نفر از والیبالیست‌های نوجوان استان فارس جان خود را از دست دادند. مهدی عباسی، امیررضا مصلی‌نژاد و امیررضا حیدری در هنگام بازگشت از مسابقه والیبال دوستانه بین ۲ تیم شهرستان‌های خفر و جهرم دچار سانحه رانندگی شدند. در نتیجه این تصادف هولناک دو نفر از آن‌ها در دم و یکی هم در بیمارستان جان سپردند.

طبق بررسی‌ها مشخص شد این سه نوجوان آینده‌دار سوار بر موتور در حال تردد در جاده بین شهری بودند که یک دستگاه کامیون با آن‌ها برخورد کرد.

از دست دادن سه نوجوان که می‌توانستند آینده‌سازان این مملکت باشند، چه در حوزه والیبال و چه در هر حوزه دیگری به خودی خود دردآور است. اما دردآورتر این است که این سه نوجوان روی یک موتور که شرایط را بسیار ناایمن می‌کند در جاده‌ای بین شهری در حال تردد بودند و این اتفاق برای آن‌ها رقم خورد. اینکه چرا ورزشکاران این رده سنی با چنین شرایطی در مسابقات حاضر می‌شوند و چه لزومی دارد زمانی که امکانات برای رفت و آمد ایمن بچه‌ها فراهم نیست مسابقه‌ای بین دو شهرستان برگزار شود، سوالی است که مدیران ورزش استان باید پاسخگوی آن باشند. 

ما فعلا برای بررسی علت این سانحه ابتدا با پدر امیررضا مصلی‌نژاد تماس گرفتیم. پدر که در غم از دست دادن فرزند بود درباره این سانحه به «اعتماد» گفت: به ما گفتند یک کامیون از پشت به بچه من و دو نفر دیگر که روی موتور نشسته بودند، می‌زند و از روی آن‌ها رد می‌شود! حد فاصله محل تمرین پسرم تا منزل حدود دو کیلومتر می‌شود. پسر من و مهدی عباسی در دم فوت می‌کنند، اما حیدری در بیمارستان به رحمت خدا رفت. وی با اشاره به اینکه پیگیر علت بروز این اتفاق است، گفت: وکیل گرفتم؛ می‌خواهم بدانم چه شده، اما این طور که می‌گویند راننده گناهکار است. دوربین‌ها نشان می‌دهند که اول به پراید می‌زند و راننده پراید منحرف می‌شود که سه نفر از آن‌ها در بیمارستان هستند. بعد به موتور بچه‌های ما می‌زند و موتور زیر دیاگ ماشین قفل می‌شود و حدود یک کیلومتر بعد مردم جلوی او را می‌گیرند!

مصلی‌نژاد در ادامه صحبت‌هایش گفت: حدود یک ماه پیش، هم‌تیمی این بچه‌ها آقای شهابی هم با موتور تصادف کرد و جانش را از دست داد. من از مسوولان می‌خواهم قضیه را روشن کنند. به ما گفتند یک موتوری دیگر به راننده کامیون فحش داده و راننده با سرعت می‌رود تا به آن موتوری برسد که به بچه‌های ما می‌زند!

پس از شنیدن صحبت‌های پدر امیررضا مصلی‌نژاد با خواهر امیررضا حیدری تماس گرفتیم تا ماجرا را از زبان او روایت کنیم. خواهر امیررضا حیدری گفت: جهرم میزبان خفر بود برای مسابقه‌ای که قرار بود برگزار شود و برادر من به اتفاق دو تا از دوستانش به سالن داخل شهر رفتند و بازی کردند. در حال بازگشت به خانه برادرم در تماس با مادرم می‌گوید من به خانه می‌روم و بعد پیش شما می‌آیم. چون شب جمعه بود ما در پارک بودیم. اما چند دقیقه بعد که پدرم تماس می‌گیرد و می‌گوید بچه‌ام در بلوار سپاه تصادف کرده است. امیررضا را به بیمارستان آوردند و او را سی تی اسکن می‌کنند و بعد به اتاق عمل می‌برند. ظاهر او مشکل خاصی نداشت، اما خونریزی داخلی داشت و حتی عمل او هم خوب پیش رفت اما سطح هوشیاری‌اش در اتاق ریکاوری بالا نرفت و این اتفاق رخ داد.

وی در ادامه گفت: چیزی که ما شنیدیم، این بود که راننده بدون تعادل رانندگی می‌کرد و بچه‌های ما از موتور افتادند و راننده هم موتور را دنبال خودش کشیده است. 

خواهر امیررضا حیدری گفت: برادرم استقلالی بود، اما علاقه‌اش به والیبال خیلی بود او سی و یکم همین ماه ۱۷ سالش پر می‌شد! بچه‌های ما خیلی آرام بودند هر سه ورزشکار بودند، جوانمرد بودند، اهل هیچی نبودند. با یک سرعت مجاز در حال حرکت بودند که این اتفاق رخ داد.

خبرنگار با خانواده مهدی عباسی هم تماس گرفت، اما پدر و مادر مهدی به دلیل اینکه یکدانه فرزندشان را از دست داده بودند، شرایط صحبت کردن نداشتند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین