کد خبر: ۹۳۵۱۲۶
تاریخ انتشار : ۲۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۷

کشف اختلاس ۱۲۰ میلیارد ریالی در دورود لرستان

 فرمانده انتظامی لرستان گفت: اختلاس ۱۲۰ میلیارد ریالی یکی از کارکنان فروشگاه تعاونی مصرف یک شرکت در شهرستان دورود کشف شد.
کشف اختلاس ۱۲۰ میلیارد ریالی در دورود لرستان
آفتاب‌‌نیوز :

به گزارش پایگاه خبری پلیس لرستان سردار یحیی الهی روز چهارشنبه اظهار داشت: در پی دریافت اطلاعاتی از نشانگاه‌های اقتصادی توسط ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان مبنی بر اینکه مدیر مالی فروشگاه تعاونی مصرف کارکنان یک شرکت در شهرستان دورود با سندسازی اقدام به اختلاس ۱۲۰ میلیارد ریال کرده است، موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام کار‌های اطلاعاتی و پلیسی و هماهنگی لازم با دستگاه قضائی متهم را در شهرستان دورود شناسایی و دستگیر کردند.

وی گفت: متهم به جرم خود مبنی بر اینکه اجناس دولتی شرکت تعاونی کارکنان را بدون فروش و تحویل به اعضای مربوطه به صورت کلی به دلال‌ها فروخته است، اعتراف کرد و ۱۲۰ میلیارد ریال اختلاس از وی کشف شد.

کشف ۱۴۲ کیلوگرم مواد مخدر

فرمانده انتظامی لرستان همچنین از کشف ۱۴۲ کیلوگرم انواع مواد مخدر خبر داد و اظهار داشت: طرح ارتقای امنیت اجتماعی محله محور به منظور افزایش ضریب امنیت شهروندان با حضور تمام عوامل انتظامی، پلیس‌های تخصصی و شهرستان‌های تابعه طی ۴۸ ساعت گذشته در استان اجرا شد.

سردار الهی افزود: در این طرح ۱۴۲ کیلو و ۷۰۹ گرم انواع مواد مخدر کشف شد و ۱۰۳خرده فروش و توزیع کننده مواد مخدر، قاچاقچی و معتاد متجاهر جمع آوری، دستگیر یا تحویل مراکز ترک اعتیاد شدند.

وی کشف هفت هزار و ۶۵۴ قلم انواع کالای قاچاق به ارزش بیش از ۸۸ میلیارد ریال، توقیف ۱۲۹دستگاه خودرو شوتی، ۴۸ دستگاه موتورسیکلت متخلف و دستگیری ۲۴ سارق و مالخر را از نتایج دیگر این طرح عنوان کرد.

سردار الهی با اشاره به دستگیری ۳۶۴ متهم در این طرح گفت: پلیس طی همکاری دستگاه قضائی با تمام توان با سارقان، قاچاقچیان و هنجارشکنان برخورد قانونی خواهد کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین