کد خبر: ۹۳۵۱۳۹
تاریخ انتشار : ۲۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۱

عارف: کمیته پیگیری آیین‌نامه‌های برنامه هفتم در دولت تشکیل می‌شود

معاون اول رئیس‌جمهور از تشکیل کمیته‌ای در دولت برای پیگیری آیین‌نامه‌های برنامه هفتم توسعه خبر داد و گفت: شخصاً پیگیر تشکیل و مصوبات آن هستم.
عارف: کمیته پیگیری آیین‌نامه‌های برنامه هفتم در دولت تشکیل می‌شود
آفتاب‌‌نیوز :

 در جلسه امروز هیئت دولت که به ریاست معاون اول رئیس‌جمهور برگزار شد، عارف با بیان اینکه ضرب‌الاجل قانونی مجلس را برای تقدیم بودجه رعایت می‌کنیم گفت: اطمینان داریم که لایحه بودجه قابل دفاعی را به مجلس شورای اسلامی تقدیم خواهیم کرد.

معاون اول رئیس‌جمهور در ادامه با تأکید بر آنکه اولویت تمامی دستگاه‌ها در شهریورماه باید بودجه و تدوین آیین‌نامه‌های مربوط به آن باشد، گفت: از تمامی وزارت‌خانه‌ها و دستگاه‌های دولتی خواسته‌ام در این امر بادقت عمل کنند و قطعاً باید صدای واحدی درباره بودجه از دولت شنیده شود. 

عارف در ادامه با اشاره به سابقه میزان اجرایی‌شدن برنامه‌های ۵ساله توسعه تأکید کرد: نصاب محقق‌شدن برنامه‌های پیشین راضی‌کننده نبود، لذا در دولت مصوب شد تمامی دستگاه‌ها وظایف خود در مسیر اجرایی‌شدن برنامه هفتم توسعه را مشخص کرده و در کمیته‌ای که شخصاً پیگیر تشکیل و مصوبات آن هستم، طرح‌ها و آیین‌نامه‌های مورد نظر ارائه شود.

گفتنی است، بر اساس این مصوبه، هر یک از وزارتخانه‌ها و دستگاه‌ها، موظف‌اند آیین‌نامه‌های مرتبط با حوزه فعالیت خود را پس از تدوین، در این کمیته راهبردی که به ریاست معاون اول رئیس‌جمهور تشکیل می‌شود، ارائه کنند تا پس از بررسی و در صورت تصویب نهایی؛ جهت عملیات اجرایی ابلاغ شوند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین