کد خبر: ۹۳۵۱۸۸
تاریخ انتشار : ۲۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۱

فضاسازی امنیتی علیه روزنامه‌های اصلاح‌طلب

روز دوشنبه خبرگزاری فارس خبری منتشر کرد و در آن مدعی شد که «برآوردهای یک نهاد امنیتی نشان می‌دهد در تابستان جاری بیشترین محتوای آسیب‌زننده به عناصر قدرت جمهوری اسلامی را ۴ روزنامه شرق، سازندگی، اعتماد و هم‌میهن منتشر کرده‌اند.
فضاسازی امنیتی علیه روزنامه‌های اصلاح‌طلب
آفتاب‌‌نیوز :

در روز‌هایی که مسعود پزشکیان تاکید بر ایجاد وفاق ملی در کشور دارد و معرفی کابینه و پس از آن رای آوردن تمام وزرا را هم می‌توان نشانه‌ای بر تلاش برای تحقق وفاق دانست، روز دوشنبه خبرگزاری فارس خبری منتشر کرد و در آن مدعی شد که «برآورد‌های یک نهاد امنیتی نشان می‌دهد در تابستان جاری بیشترین محتوای آسیب‌زننده به عناصر قدرت جمهوری اسلامی را ۴ روزنامه شرق، سازندگی، اعتماد و هم‌میهن منتشر کرده‌اند. براساس این گزارش سلب اعتماد و حمایت مردم از نظام و نهاد‌های حاکمیتی، هجمه به رویکرد وفاق ملی دولت و القاء تحویل زمین سوخته به دولت چهاردهم از جمله خطوط خبر آن‌ها بوده است.».

اما به‌دنبال انتشار این خبر، روزنامه کیهان همین موضوع را بهانه‌ای برای نوشتن یادداشتی قرار داده و در آن به رسانه‌های اصلاح‌طلب حمله کرد. در بخش ابتدایی این گزارش آمده بود: «انتشار این گزارش مبنی بر انتشار محتوای ضربه‌زننده به کشور، مهر تاییدی بر اقدامات ناشایست و دور از حرفه مسئولان این چهار روزنامه بود.

نکته حائز اهمیت دیگر این است که برخی دیگر از رسانه‌های مدعی اصلاحات و تندرو را نیز می‌توان در این دسته قرار داد. دسته‌ای که به وابستگان و سرمایه‌های غرب اختصاص یافته است. در مقایسه این چهار روزنامه و دیگر رسانه‌های افراطی اصلاحات با شبکه‌های پادو رژیم غاصب صهیونیستی متوجه عدم تفاوت در انتشار اخبار و شیوه ناامیدسازی مردم می‌شویم.»

در بخش دیگر این یادداشت آمده: «پرواضح است که برخی از افرادی که صحبت از دوقطبی‌سازی و دوری از وفاق ملی را به میان می‌آورند، باید به این نکته توجه کنند که انتقاد و نقد سازنده نه‌تن‌ها منجر به دوقطبی‌سازی و دوری از وفاق ملی نمی‌شود، بلکه منجر به پیشرفت و ارتقا نیز می‌شود.» در پایان هم آمده است: «رسانه‌های زنجیره‌ای مدعی وفاق ملی، با رسانه‌های معاند خارجی هیچ تفاوتی نداشته و گویا مسیر همان‌ها را در پیش گرفته‌اند.»

منبع: روزنامه هم میهن 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین