کد خبر: ۹۳۵۱۹۹
تاریخ انتشار : ۲۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۲

بدترین نوع ویروس فیفا: مصدومیت پای الیوت!

هاروی الیوت به دلیل شکستگی پا حداقل تا پایان اکتبر قادر به همراهی لیورپول نخواهد بود.
بدترین نوع ویروس فیفا: مصدومیت پای الیوت!
آفتاب‌‌نیوز :

الیوت در وقفه دیدار‌های ملی ماه سپتامبر برای حضور در تمرینات تیم ملی زیر ۲۱ سال انگلیس دعوت شد، اما به دلیل مصدومیتی که در تمرینات این تیم برایش به وجود آمد نتوانست به حضور در اردوی این تیم ادامه دهد و خیلی زود جمع بازیکنان این تیم را ترک کرد.

در ابتدا مشخص نبود که مشکل به وجود آمده برای بازیکن چیست و تا چه حد جدی خواهد بود، اما روزنامه انگلیسی تایمز خبر داده است که ارزیابی‌های پزشکی بیشتر نشان داده که این هافبک از ناحیه پا دچار شکستگی شده است و حداقل تا پایان ماه اکتبر قادر به بازگشت به میادین و حضور در ترکیب لیورپول نخواهد بود.

این بازیکن بسیار امیدوار بود که شرایط در این فصل و تحت هدایت آرنه اشلوت برایش به شکل متفاوتی پیش برود و از یک بازیکن ذخیره درخشان به بازیکنی ثابت در ترکیب اصلی لیورپول تبدیل شود، اما این مصدومیت باعث خواهد شد که شرایط برای او بیش از پیش دشوار شود و باید بار دیگر برای برگشتن به دوران اوجش تلاش کند.

لیورپول حالا نگران طی شدن و مدت زمان درمان مصدومیت این بازیکن است و در عین حال شرایط الکسیس مک آلیستر را هم زیر نظر دارد که به دلیل مصدومیت در جریان بازی بازی تیم آرژانتین برابر تیم ملی کلمبیا در زمین حضور نداشت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین