کد خبر: ۹۳۵۲۴۴
تاریخ انتشار : ۲۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۰

ترافیک در تمامی محور‌های شمالی سنگین است

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور گفت: ترافیک در تمامی محور‌های شمالی کشور سنگین است.
ترافیک در تمامی محور‌های شمالی سنگین است
آفتاب‌‌نیوز :

ایمان محرابی نیا مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور با بیان اینکه در حال حاضر تردد از محور چالوس و آزادراه تهران – شمال مسیر (شمال به جنوب) تا اطلاع بعدی ممنوع است گفت: ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) محدوده سیاه بیشه و حدفاصل ماسال تا مرزن آباد، آزادراه تهران – شمال مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل تونل البرز تا انتهای آزادراه گزارش شده است.

وی ادامه داد: ترافیک سنگین در محور هراز مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل رینه تا شاهاندشت و شاه زید تا سه راهی چلاو و در مسیر (شمال به جنوب) حدفاصل نارنجستان تا سه راهی چلاو و محدوده‌های محمدآباد، بایجان و شاهاندشت را شاهد هستیم.

او بیان کرد: ترافیک سنگین در محور فیروزکوه مسیر (جنوب به شمال) محدوده‌های شهر دماوند و پل سفید و آزادراه قزوین – رشت محدوده امامزاده هاشم و ترافیک سنگین در آزادراه رشت – قزوین محدوده پارک جنگلی سراوان و ترافیک سنگین در محور قدیم رشت – قزوین محدوده‌های شهر رودبار و علی آباد را شاهد هستیم.

محرابی نیا بیان کرد: ترافیک سنگین در آزادراه تهران – پردیس محدوده‌های ابتدای آزادراه و تونل شماره ۴ و محور قدیم تهران – بومهن محدوده‌های پل اتوبان شهید بابایی و جاجرود گزارش شده است.

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور توضیح داد: ترافیک سنگین در آزادراه تهران – کرج – قزوین حدفاصل گرمدره تا ساسانی و مهرویلا تا گلشهر و محدوده‌های نیروگاه شهید رجایی و محمدیه و آزادراه قزوین – کرج محدوده‌های پل کردان، گلشهر و پل فردیس را شاهد هستیم.

وی افزود: ترافیک سنگین در آزادراه تهران – ساوه حدفاصل ابتدای آزادراه تا احمدآبادمستوفی و نسیم شهر تا آدران و آزادراه تهران – قم حدفاصل سعیدآباد تا شکرآباد و محور تهران – شهریار در برخی از مقاطع گزارش شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین