کد خبر: ۹۳۵۳۳۶
تاریخ انتشار : ۲۲ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۶

این شغل شما را در کرمانشاه پولدار می‌کند

رئیس اتحادیه تعمیرکاران اتومبیل و خدمات وابسته کرمانشاه گفت: کاربرد وسیع و تنوع بسیار ماشین‌های الکتریکی در صنعت سبب شده که گردش چرخ صنایع وابسته به این ماشین‌ها باشد، لذا نیاز مبرمی به کاردانی فنی تعمیر و نگهداری ماشین‌های الکتریکی وجود دارد.
این شغل شما را در کرمانشاه پولدار می‌کند
آفتاب‌‌نیوز :

مهرداد نظری، رئیس اتحادیه تعمیرکاران اتومبیل و خدمات وابسته کرمانشاه اظهار کرد: کاربرد وسیع و تنوع بسیار ماشین‌های الکتریکی در صنعت باعث شده که گردش چرخ صنایع وابسته به این ماشین‌ها باشد، لذا نیاز مبرمی به کاردان‌هایی وجود دارد که با تسلط کافی و شناخت عمیق از مسائل ماشین‌های الکتریکی بتواند ضمن نگهداری و تعمیرات صحیح در موارد ضروری از عهده رفع اشکالات احتمالی آن‌ها برآیند.

وی افزود: ازاین‌رو برنامه حاضر در جهت رفع این نیاز‌ها در سراسر کشور کماکان تدوین و ارائه شده است، تعمیرکاران اتومبیل می‌بایست جهت یادگیری این‌گونه موارد موردنیاز در جامعه اقدامات لازم را جهت حضور در کلاس‌های آموزشی به عمل‌آورند.

رئیس اتحادیه تعمیرکاران اتومبیل و خدمات وابسته کرمانشاه ادامه داد: از سازمان فنی و حرفه‌ای استان کرمانشاه درخواست داریم که زیرساخت‌های برگزاری این نوع دوره‌های آموزشی را در استان جهت ارائه هر چه‌بهتر خدمات به شهروندان گرامی توسط استادکاران این گونه تعمیرات خودرویی فراهم سازند، تا بتوانند خدماتی ارزنده و بهتری را نسبت به دیگر استان‌ها در استان کرمانشاه ارائه دهند.

نظری عنوان کرد: صنف تعمیرکاران اتومبیل و خدمات وابسته یک قشر کارگری و زحمت‌کش هستند، که با مواد نفتی و شیمیایی و جابه‌جایی اجسام سنگین سخت و استنشاق گاز سمی خروجی موتور خودرو به‌صورت مستقیم در تماس بوده و به طبع این مشکلات شغلی جزء مشاغل سخت و زیان‌آور در نظر گرفته نشده‌اند.

وی تصریح کرد: می‌بایست جهت به‌روزرسانی واحد‌های صنفی خود برای ارائه هر چه‌بهتر خدمات خودرویی، تسهیلات کم‌بهره از طریق سازمان‌های مربوطه و بانک‌ها دریافت، تا بتوانند تجهیزات لازم را جهت خدمات هر چه‌بهتر برای خودرو‌های به‌روز ارائه دهند و این موضوع فقط نیاز به همکاری بانک‌ها جهت ارائه تسهیلات کم‌بهره میسر است.

رئیس اتحادیه تعمیرکاران اتومبیل و خدمات وابسته کرمانشاه، خاطرنشان کرد: هر خودروی برقی باتوجه‌به قابلیت و توان موتوری بین ۴۵۰ تا ۷۰۰ کیلومتر را با یکبار شارژ قابلیت پیمایش دارد، همچنین در مورد عمر مفید باتری، این خودرو‌ها بین ۷ تا ۸ سال ضمانت باتری دارند، و به همین دلیل با این دیدگاه استقبال مصرف‌کنندگان روزبه‌روز از این‌گونه خودرو‌ها بیشتر و افزون‌تر در جامعه امروزی خواهد شد، و به همین صورت می‌بایست کلیهٔ واحد‌های صنفی جهت ارائه این‌گونه خدمات خودرویی تجهیزات و آمادگی‌های لازمه را داشته باشند، و این امر نیز باتوجه‌به توان مالی ضعیف استادکاران گرامی فقط با دریافت تسهیلات کم‌بهره یعنی اشتغال‌زایی میسر خواهد بود.

نظری در پایان افزود: از مسئولین امر در استان کرمانشاه می‌خواهیم جهت حل مشکلات اقتصادی این صنف کارگری و زحمت‌کش و خانواده‌هایشان اقدامات لازم به عمل‌آورده تا موجب رضایت پروردگار عالمیان واقع قرار گیرد، و از حمایت‌های مدیرکل سازمان صمت و ریاست اتاق اصناف تاکنون از این صنف تقدیر و تشکر نمود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین