کد خبر: ۹۳۵۳۷۵
تاریخ انتشار : ۲۲ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۹

ترافیک در محور‌های مناطق گردشگری چهارمحال و بختیاری است

رییس پلیس راه چهارمحال و بختیاری گفت: با توجه به تعطیلات آخر هفته و حضور مسافران و گردشگران در استان ترافیک در محور‌های مناطق تفریحی و گردشگری از جمله حاشیه زاینده‌رود و مسیر‌های منتهی به شهرستان کوهرنگ این استان نیمه‌سنگین است.
ترافیک در محور‌های مناطق گردشگری چهارمحال و بختیاری است
آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ غلامعلی نوربخش افزود: با توجه شرایط آب و هوایی مناسب و افزایش مسافرت‌ها به سمت چهارمحال و بختیاری و حضور مسافران از نقاط کشور در این استان انتظار می‌رود به مرور تا پایان روز جمعه حجم ترافیک در محور‌های ارتباطی این استان سنگین شود.

وی اظهار داشت: از روز چهارشنبه تاکنون حادثه ترافیکی منجر به فوت و یا جرحی در محور‌های مختلف استان گزارش نشده است.

رییس پلیس راه چهارمحال و بختیاری گفت: با توجه به حجم مسافرت‌ها در روز‌های پایانی تابستان آمار‌ها نشان می‌دهد ۶۰ درصد تصادف‌ها در استان جرحی و واژگونی بوده است.

وی تاکید کرد: با توجه به اینکه بیشتر جاده‌های چهارمحال و بختیاری ۲ طرفه، کوهستانی و پرپیچ و خم است تخطی از سرعت مطمئنه و خواب آلودگی خطر تصادف رخ به رخ و انحراف از جاده را به دنبال دارد.

نوربخش تاکید کرد: مسافران و رانندگان در روز‌های باقیمانده از تعطیلات تابستانی ملزم به رعایت سرعت مطمئنه در هنگام رانندگی، رانندگی نکردن در زمان خستگی و خواب آلودگی، بستن کمربند ایمنی و خودداری از استفاده موبایل در هنگام رانندگی هستند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین