کد خبر: ۹۳۵۴۲۲
تاریخ انتشار : ۲۲ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۶

تلاش «جوان» برای مرزبندی بین پزشکیان و حامیان!

روزنامه اصولگرای جوان در روز‌های اخیر تمام عزم خود را جزم کرده تا بین پزشکیان و حامیانش مرزبندی کند!
تلاش «جوان» برای مرزبندی بین پزشکیان و حامیان!
آفتاب‌‌نیوز :

روزنامه اصولگرای جوان در روز‌های اخیر تمام عزم خود را جزم کرده تا بین پزشکیان و حامیانش مرزبندی کند! شاهد آنکه در شماره دیروز و تحت عنوان «پاس گل ادمین اکانت پزشکیان به صهیونیست‌ها» نوشته بود: توییتی در صفحه مجازی رئیس‌جمهور مسعود پزشکیان منتشر شد که باعث دلخوری و گلایه فعالان مجازی فلسطینی و البته خشنودی صهیونیست‌ها شد. در حالی که نگارش چنین توییتی با تعجب اهل سیاست روبه‌رو شده بود و البته محتوای آن متناقض با مواضع قبلی پزشکیان در مورد فلسطین بود، روشن شد که جمله توییت عبارتی تقطیع شده از سخنرانی رئیس‌جمهور است که با کمک تقطیع و هشتک بی‌ربط تلاش شده موضعی غیر آنچه مدنظر پزشکیان است بیان شود!

در توییت مذکور آمده بود: «قدرت و توان نظامی باید در جهت خدمت به مردم و برای ایران به کار گرفته شود.» عبارت «برای ایران» هم به شکل هشتک در این توییت آورده شده بود.

اما ببینیم بیان اصلی این بخش در سخنان پزشکیان چگونه بوده و سطح تحریف ادمین اکانت چقدر است. چه آنکه سخنان پزشکیان اتفاقاً در حمایت از مردم مظلوم غزه است. در منابع رسمی و خبرگزاری رسمی دولت، ایرنا، سخنان پزشکیان این‌گونه آمده است: «پزشکیان با تأکید بر اینکه قدرت و توان نظامی باید در جهت خدمت به مردم به کار گرفته شود، نه برای کشتن زنان و کودکان مظلوم و بی‌گناه، خاطرنشان کرد: آن‌هایی که ادعای حقوق بشر و دموکراسی دارند به خاطر سوءرفتار یک حکومت با چند شهروند، زمین و زمان را به هم می‌ریزند، اما در مقابل چشمشان زنان، کودکان و بیمارستان‌ها در غزه را بمباران می‌کنند، اما صدایی از آن‌ها بلند نمی‌شود و در نهایت وقاحت باز هم در پشت تریبون‌ها دم از حقوق بشر می‌زنند که بسیار شرم‌آور است. اگر ما امروز این توان دفاعی را نداشتیم، این جنایتکاران بی‌شرمانه و بی‌رحمانه همین جنایات را علیه مردم ما مرتکب می‌شدند...».

«جوان» در مطلب دیگری هم به انتقادات اخیر رسول منتجب‌نیاز از دولت پرداخته و نوشته بود: «همه حرف رادیکال‌های اصلاح‌طلب این است که صدر تا ذیل دولت، از افراد تا برنامه‌ها و سیاست‌ها باید طبق نظر ما باشد و حتی علاقه دارند خود مسعود پزشکیان را هم مدیریت کنند. حالا رسول منتجب‌نیا صریحاً اذعان کرده که «در برنامه‌های دولت باید تفکر و اندیشه اصلاح‌طلبی موج بزند». او انتقادات تندی هم علیه پزشکیان، خصوصاً با کلیدواژه وفاق مطرح کرده است. در واقع اصلاح‌طلبان در همین آغاز کار دولت پزشکیان نشان دادند حتی در دولت خودشان هم اگر همه امور طبق سلیقه و نظرشان پیش نرود، آماده دعوا می‌شوند!»

«جوان» نوشته بود: «به نظر می‌رسد جنگ قدرت درون گروهی میان اصلاح‌طلبان روز به‌روز بیشتر خواهد شد و امتداد سهم‌خواهی‌ها در آغاز شکل‌گیری دولت پزشکیان تا پایان آن ادامه خواهد یافت. پزشکیان هم البته حالا درخواهد یافت که خطر اصلی برای تخریب دولت او، نه از سوی انقلابیون که بار‌ها پزشکیان آن‌ها را به انتقادات کذایی تاخت، بلکه از سوی تندرو‌های جریان همسوی خود اوست.»

این روزنامه اصولگرا روز سه‌شنبه نیز یادداشت عباس آخوندی در نقد سیاست خارجی دولت را مورد توجه قرار داده و نوشته بود: «برخی اصلاح‌طلبان از ادبیاتی در نقد دولت پزشکیان و دولتمردان او استفاده می‌کنند که حتی جدی‌ترین منتقدان پزشکیان در جریان مقابل هم از آن پرهیز دارند. نکته جالب هم آن است که این انتقاد با ادبیات تند اغلب یک دلیل هم بیشتر ندارد و آن هم اینکه چرا منویات اصلاح‌طلبان اجرایی نشده است یا کسی جایی حرفی، هرچند کوچک در مغایرت با عقاید اصلاح‌طلبان بر زبان آورده است!

عباس آخوندی، وزیر راه و شهرسازی در دولت‌های هاشمی و روحانی اخیراً طی یادداشتی به اولویت‌های سیاست خارجی دولت مسعود پزشکیان که از سوی وزیر خارجه بیان شده، اعتراض و حتی آن را آغشته به توهم توصیف کرده است.»

منبع: رویداد۲۴

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین