کد خبر: ۹۳۵۴۳۷
تاریخ انتشار : ۲۲ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۱

پرواز‌های هما به مقصد اتحادیه اروپا برقرار است

سخنگوی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) با بیان اینکه پیگیر رفع ایراد مربوط به لغو شدن پرواز خروجی از فرودگاه امام به مقصد کلن آلمان هستیم، گفت: همه پروازهای هما به مقصد کشورهای اروپایی برقرار است.
پرواز‌های هما به مقصد اتحادیه اروپا برقرار است
آفتاب‌‌نیوز :

"حسام قربانعلی" امروز (پنجشنبه) اظهار داشت: امروز تابلوی اعلانات فرودگاه امام خمینی پرواز خروجی به مقصد کلن آلمان را لغو شده اعلام کرد و با پیگیری انجام شده از فرودگاه امام این اشتباه در حال رفع است.

وی بیان داشت: متاسفانه در ساعت‌های گذشته پایگاه‌های خارجی، معاندین و حتی بعضاً پایگاه‌های داخلی نسبت به انتشار اخبار کذب در این زمینه به منظور به هم زدن ذهن مسافران و ایجاد تشویش عمومی اقدام کردند.

سخنگوی هما تصریح کرد: هیچگونه مستندات رسمی از سوی کشور‌های فرانسه، آلمان و انگلیس در این زمینه به دست هما نرسیده و همه پرواز‌های ما در روز جاری طبق برنامه انجام شده و فردا نیز به همین ترتیب انجام خواهد شد و چنانچه اتفاق خاصی در این زمینه بخواهد بیفتد به صورت رسمی از سوی وب سایت هما خبر‌های مربوطه منتشر خواهد شد.

قربانعلی خاطرنشان کرد: در فضای بین‌المللی و دیپلماتیک نیز گفتگو‌هایی انجام شده و همچنان موضوع خاصی مطرح نشده است، چنانچه قرار باشد اتفاق خاصی را در این زمینه شاهد باشیم منوط به آینده خواهد بود.

در روز‌های گذشته آمریکا، آلمان، فرانسه و بریتانیا در بیانیه‌ای مشترک اعلام کردند که تروئیکای اروپای به شکل فوری قدم‌هایی برای لغو موافقت‌های خدمات هوایی دوجانبه با ایران برخواهد داشت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین