کد خبر: ۹۳۵۴۵۸
تاریخ انتشار : ۲۲ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۳

قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز ۲۲ شهریور ۱۴۰۳

 قیمت انواع نرخ ارز امروز (پنجشنبه، ۲۲ شهریور) در معاملات مرکز مبادله ارز و طلای ایران بدون تغییر نسبت به روز گذشته (چهارشنبه، ۲۱ شهریور) ثابت ماند. قیمت هر قطعه سکه طرح جدید امروز (پنجشنبه، ۲۲ شهریور) در بازار طلای تهران با کاهش ۱۰۰ هزار تومانی نسبت به روز گذشته به ۴۳ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان رسید. قیمت دلار آزاد نیز در کانال ۵۹ هزار تومانی در نوسان است.
قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز ۲۲ شهریور ۱۴۰۳
آفتاب‌‌نیوز :

هر اسکناس دلار امروز (پنجشنبه ۲۲ شهریور) در معاملات مرکز مبادله ارز و طلای ایران بدون تغییر نسبت به روز گذشته (چهارشنبه، ۲۱ شهریور)، ۴۹ هزار و ۳۸۴ تومان معامله شد.

قیمت حواله هر دلار آمریکا روز جاری نسبت به روز گذشته بدون تغییر در کانال ۴۵ هزار و ۸۵۳ تومان دادوستد شد.

هر اسکناس یورو و حواله آن به ترتیب بدون تغییر نسبت به روز گذشته، در قیمت ۵۴ هزار و ۴۵۲ تومان و ۵۰ هزار و۵۵۹ تومان فروخته شد.

به نوشته ایرنا، نرخ هر درهم امارات روز جاری در مرکز مبادله، نسبت به دیروز بدون تغییر در قیمت ۱۳ هزار و ۴۴۷ تومان ثابت ماند، همچنین حواله درهم نیز امروز با قیمت ۱۲ هزار و ۴۸۵ تومان معامله شد.

یکصد دینار عراق نیز در سه هزار و ۷۷۱ تومان قیمت خورد.

قیمت طلا و سکه

هر قطعه سکه طرح جدید امروز (پنجشنبه، ۲۲ شهریور) در بازار طلای تهران ۴۳ میلیون و ۷۰۰ تومان به فروش رفت که نسبت به قیمت روز گذشته (چهارشنبه) ۱۰۰ هزار تومان کاهش داشت.

به گزارش خبرگزاری مهر، هر قطعه سکه طرح قدیم امروز نیز نسبت به دیروز با کاهش ۱۰۰ هزار تومانی به ۳۸ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان رسید.

قیمت نیم‌سکه امروز بدون تغییر نسبت به روز گذشته در رقم ۲۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان ثابت ماند.

ربع‌سکه در روز جاری بدون تغییر نسبت به روز گذشته ۱۵ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان و سکه یک گرمی با کاهش ۲۰ هزار تومانی در کانال هفت میلیون و ۲۰۰ هزار تومان دادوستد شد.

قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار امروز در بازار تهران با ۴۰ هزار تومان کاهش نسبت به دیروز به سه میلیون و ۶۴۹ هزار و ۶۰۰ تومان معامله شد.

بهای هر انس طلا در بازارهای جهانی ۲ هزار و ۵۱۷ دلار است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین