کد خبر: ۹۳۵۴۷۲
تاریخ انتشار : ۲۲ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۴

بازداشت شرور فراری در ایستگاه قطار

فرمانده انتظامی شهرستان ملارد از دستگیری یک شرور فراری در ایستگاه قطار خبر داد.
بازداشت شرور فراری در ایستگاه قطار
آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ کیانوش نورمحمدی در تشریح جزئیات این خبر گفت: در اجرای طرح برخورد با اراذل و اوباش در شهرستان ملارد و جلوگیری از ایجاد اخلال در نظم عمومی و ناامنی توسط این افراد، برخورد با اراذل و اوباش در دستورکار ماموران پلیس این فرماندهی قرار گرفت.

وی ادامه داد: در همین راستا و با بررسی‌ها و اقدامات پلیس، یکی از اراذل و اوباش که در چندین نزاع و درگیری با مردم اقدام به قدرت‌نمایی کرده ایجاد رعب و وحشت کرده و همچنین به اتهام حمل مواد مخدر به پنج سال حبس تعزیری محکوم شد، اما پس سپردن سند از معرفی خود برای اجرای حکم طی یکسال گذشته خودداری کرده بود، مورد شناسایی قرار گرفت. 

نورمحمدی با بیان اینکه دستور مقام قضائی برای دستگیری این فرد شرور صادر شده بود، گفت: ماموران انتظامی با هماهنگی قضایی و اقدامات فنی و پلیسی مخفیگاه متهم را شناسایی کرده و در عملیاتی پلیسی این فرد شرور در ایستگاه قطار ورامین دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ملارد با بیان اینکه متهم در جریان بازجویی‌های انجام شده به جرم خود اعتراف کرد، گفت: برای این فرد پرونده‌ای تشکیل شد و او برای ادامه روند رسیدگی به جرم به همراه پرونده متشکله روانه دادسرا شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین