کد خبر: ۹۳۵۴۸۴
تاریخ انتشار : ۲۲ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۰

سایت فلایتیو تعلیق شد، ولی همچنان بلیت می‌فروشد!

درحالی سازمان هواپیمایی کشوری از تعلیق یک‌ماهه سایت فلایتیو به دلیل گران‌فروشی بلیت پرواز‌های داخلی خبر داده که این سایت ۴۸ ساعت پس از تعلیق همچنان در حال عرصه بلیت است!
سایت فلایتیو تعلیق شد، ولی همچنان بلیت می‌فروشد!
آفتاب‌‌نیوز :

سازمان هواپیمایی کشوری روز گذشته از تعلیق یک‌ماهه سایت فلایتیو به دلیل گران‌فروشی بلیت پرواز‌های داخلی خبر داد.

سازمان هواپیمایی کشوری در این باره اعلام کرد: 

«در راستای اعمال اختیارات قانونی مندرج در ماده ۵ قانون هواپیمایی کشوری مصوب ۱۳۲۸ و نظارت بر فعالیت‌های هواپیمایی کشوری به منظور حفظ مصالح عمومی و با استناد به مفاد مصرحه در ماده ۱۶ قانون هواپیمایی کشوری و نیز بدلیل عدم رعایت ماده ۳۰ آئین نامه نظارت بر تاسیس و فعالیت دفاتر خدمات مسافرت هوایی، جهانگردی و زیارتی و با استناد به ماده ۳۱ آئین نامه اخیرالذکر، پروانه فعالیت شرکت خدمات مسافرت هوایی آسوده کیهان سیر و سایت www.flightio.ir متعلق به شرکت دور پرواز از تاریخ ۱۴۰۳/۶/۲۰ به دلیل عرضه بلیت/نمایش نرخ بلیت هواپیما در مسیر‌های داخلی بالاتر از نرخ‌های تعیین شده به مدت یک ماه تقویمی تعلیق شدند.»

این در حالی است که سایت مذکور ۴۸ ساعت پس از تعلیق اعلام شده از سوی سازمان هواپیمایی کشوری در حال عرضه بلیت پرواز‌های داخلی است.

به‌عنوان مثال سایت فلایتیو بلیت پرواز تهران-مشهد برای تاریخ فردا ۲۳ شهریور را با قیمت ۲ میلیون و ۷۰۱ هزار و ۵۰۰ تومان به فروش می‌رساند.

بلیت برگشت این مسیر پروازی را سایت فلایتیو با قیمت حدود ۲.۶ میلیون تومان برای هواپیمایی ماهان و حدود ۲.۷ میلیون تومان برای شرکت‌های قشم‌ایر و سا‌ها می‌فروشد.

سایت ذکر بلیت پرواز تهران-بندرعباس را نیز با قیمت حدود ۳.۲ میلیون تا حدود ۵.۷ میلیون تومان به فروش می‌رساند.

آنچه در بخش بلیت هواپیما مشهود است یکه‌تازی برخی ایرلاین‌ها با همراهی سایت‌های فروش بلیت است. موضوعی که باعث شده شاهد فروش بلیت پرواز‌های داخلی از طریق سایت‌های تعلیق شده مورد ادعای متولی حمل‌ونقل هوایی با قیمت‌های نجومی باشیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین