کد خبر: ۹۳۵۴۹۰
تاریخ انتشار : ۲۲ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۵

جنجال قطع درختان باغ گلستان تبریز

رئیس شورای شهر تبریز در پی گزارش‌های مردمی و حساسیت به وجود آمده در جامعه، در نامه‌ای به شهردار تبریز خواستار توقف عملیات و ارائه گزارش در خصوص قطع درختان باغ گلستان به شورا شد.
جنجال قطع درختان باغ گلستان تبریز
آفتاب‌‌نیوز :

غلامرضا احمدی در این نامه از شهردار تبریز خواسته است در کمترین زمان به موضوع رسیدگی کند.

البته فرماندار شهرستان تبریز با رد ادعای قطع درختان، اظهار داشت: جابجایی چند درخت توسط سازمان سیما و منظر شهری شهرداری تبریز صورت گرفته است.

یونس فاتح دلیل این موضوع را احداث کلانتری جهت تامین امنیت بهتر برای شهروندان عنوان کرد.

این در حالی است که روح الله دهقان نژاد نائب رئیس شورای شهر تبریز در واکنش به موضوع قطع درختان در باغ گلستان اظهار داشت: شورای شهر از قضیه واگذاری یا بهره برداری بخشی از محوطه تاریخی باغ گلستان بی اطلاع است.

وی خاطرنشان کرد: از نظر قانونی هرگونه واگذاری یا بهره برداری باید مصوبه شورای شهر داشته باشد در حالی که این موضوع مصوبه شورا ندارد.

نائب رئیس شورای شهر در واکنش به اظهارات فرماندار تبریز در خصوص لزوم ایجاد کلانتری در محوطه باغ گلستان برای تامین امنیت بهتر شهروندان گفت: اگر زمینی برای پلیس به جهت امنیت بیشتر واگذار شود اعضای شورای شهر بیشترین کمک را می‌کنند، اما امروز صحبت از محوطه باغ گلستان است که در یک منطقه تاریخی واقع شده است.

وی افزود: شهرداری می‌تواند در منطقه چوخورلار برای احداث کلانتری زمین واگذار کند و اعضای شورای شهر هم با این موضوع مشکلی ندارند، اما افکار عمومی و اعضای شورای شهر نسبت به این منطقه حساس هستند و این کار باید با رویه قانونی پیش برود.

جنجال قطع درختان باغ گلستان تبریز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین