کد خبر: ۹۳۵۴۹۷
تاریخ انتشار : ۲۲ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۲:۴۶

مورایس: جمعه شاهد بازی باکیفیت هستیم

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت:امیدوارم فردا (جمعه) بازی با کیفیتی را مقابل تیم ملوان داشته باشیم و ما به برنده شدن فکر می‌کنیم.
مورایس: جمعه شاهد بازی باکیفیت هستیم
آفتاب‌‌نیوز :

ژوزه مورایس شامگاه پنجشنبه در نشست خبری پیش از دیدار با ملوان بندرانزلی افزود: در مورد شکستن رکورد شکست‌ناپذیری ابتدای فصل زیاد به رکورد اهمیت نمی‌دهم، اما به بردن فکر می‌کنم و ذهنیت برنده شدن داریم، اما نمی‌توانم حدس بزنم چه اتفاقی می‌افتد.

مورایس تصریح کرد:ما همیشه برای برد می‌رویم و اگر رکوردی را جابه جا کنیم این موفقیت تیم و هواداران خواهد بود.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت:این نخستین بار نیست که در خانه بازی داریم و فکر می‌کنم این چندمین بازی خانگی ما در ورزشگاه فولادشهر باشد.

وی ادامه داد: در خاطر دارم که در دقایق پایانی بازی به فولاد باختیم و این موضوع مسئله خوشحال‌کننده‌ای نیست؛ این دومین بار است که در ورزشگاه ذوب‌آهن به عنوان میزبان بازی می‌کنیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان تصریح کرد:بازی مقابل این تیم خیلی خوب است و امیدوارم شرایط ورزشگاه برای بازی حرفه‌ای هر ۲ تیم مهیا باشد.

مورایس در مورد وضعیت بازیکنان ملی‌پوش بازی فردا نیز گفت:بازیکنان ملی‌پوش ما خسته از بازی تیم ملی، اما عاشق بازی کردن برای سپاهان هستند و امیدوارم شرایط بازی کردن را داشته باشند.

وی اضافه کرد:در مورد ثبت قرارداد بازیکنان جدید اطلاعی نداریم، اما تا زمانی که بازی کنند به عنوان بازیکن حرفه‌ای همیشه آماده هستند، اما نمی‌دانم شرایطشان برای فردا چطور خواهد بود.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان بیان کرد:البته بازیکنان به زمان نیاز دارند تا بیشتر هماهنگی پیدا کنند و در چنین بازی‌هایی حاضر شوند.

وی در مورد وضعیت چمن فولادشهر نیز گفت: اگر زمین خوب نباشد، برنامه این است که بلند بازی کنیم، اما دوست دارم بازی باکیفیت و امیدوارم شرایط زمین برای بازی باکیفیت مهیا باشد.

مورایس بیان داشت: بازی باکیفیت برای بازیکنان، هواداران و تماشاگران تلویزیونی مهیا است و ما سعی می‌کنیم بازی باکیفیتی ارائه دهیم.

وی در خصوص حضور بازیکنان سابق سپاهان در ملوان گفت:نمی‌دانیم چه کسی بازی می‌کند، اما حضور امید نورافکن خیلی قابل احترام است و نبود وی در تیم ما حس می‌شود که به خاطر خدمت سربازی جدا شد و این قابل درک است.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان بیان کرد: این بازیکن در بازی‌های ملی خوب بودخ و در ملوان گل زده که البته برای امید طبیعی است، زیرا روحیه رهبری در بازی دارد، بازیکن حرفه‌ای است و در اختیار تیمش خواهد بود.

وی با بیان اینکه انتظار بهترین‌ها را برای امید نورافکن و در آینده پیش خودمان دارم اظهار کرد: در مورد شرایط تیم و موضوعات مربوط به سقف بودجه و موارد اخیر آن شرایط بودجه همه باشگاه‌ها را درگیر کرده، زیرا بحث مالی مهم است.

مورایس گفت:ما به عنوان مسؤولان باشگاه تصمیماتی را می‌گیریم که برای موفقیت باشگاه است و آمدن و رفتن بازیکنان یک فرآیند طبیعی است و باید به آن عادت کنند.

وی افزود: مسؤولان برای تیم تصمیم می‌گیرند نه برای خودشان و اگر خودم هوادار باشم به مسؤولان تیم اعتماد می‌کنم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان درباره شرایط تیم در روز‌های گذشته و حاشیه‌های اخیر خاطرنشان کرد: به عنوان یک هوادار، هوادار باشیم و تصمیمات را به افراد تصمیم‌گیرنده بسپاریم، همه برای خوبی تیم تصمیم می‌گیرند.

وی تاکید کرد: ما باید به هم احترام بگذاریم و پیش برویم، زیرا هرکسی مسؤول شود نیاز به حمایت هوادار دارد.

مواریس گفت: ممکن است برخی تصمیمات از تصمیم‌گیرندگان را دوست نداشته باشیم، اما باید در کنار یکدیگر زندگی کنیم و از تصمیم‌گیرندگان حمایت کنیم.

وی تاکید کرد: مطمئن باشیم این تصمیم ما را خوشحال خواهد کرد و این موفقیت بستگی به جوی که درست می‌شود دارد.

مورایس گفت: در مورد کسی صحبت نمی‌کنم، زیرا دفاع و خط کناری عوض شده، ۲ نفر زیر ۲۱ سال باید روی نیمکت ذخیره باشند و این تصمیم کمی سخت است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین