کد خبر: ۹۳۵۵۳۸
تاریخ انتشار : ۲۳ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۸

دستگیری متهمان اصلی درگیری با مولوی پارسا و همراهانش

جانشین فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: ۳ نفر از متهمان اصلی که با مولوی پارسا امام جمعه سابق اهل سنت روستای طاغان شهرستان درمیان وهمراهانش درگیر شده بودند توسط ماموران دستگیر شدند.
دستگیری متهمان اصلی درگیری با مولوی پارسا و همراهانش
آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ سید مرتضی موسوی اظهار داشت: در پی درگیری افرادی با مولوی پارسا و همراهانش در مسیر شهر اسدیه، دستگیری عاملان درگیری در دستور کار پلیس قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی پلیس خراسان‌جنوبی، وی افزود: مأموران پلیس خراسان جنوبی با رصد اطلاعاتی و شگرد‌های فنی تخصصی، ۳ نفر متهم اصلی در درگیری با مولوی پارسا را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی دستگیر و روانه زندان شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان بیان داشت: در ادامه درگیری مولوی پارسا و همراهانش تعدادی هم که اقدام به ناآرامی و برهم زدن نظم عمومی در روستای طاغان شهرستان درمیان کرده بودند نیز توسط پلیس شناسایی، دستگیر و به مقام قضائی معرفی شدند.

سرهنگ موسوی تصریح کرد: ادامه عملیات دستگیری سایر عواملی که در این درگیری دست داشتند و همچنین مشخص شدن علت آن در دستور کار پلیس می‌باشد.

این مقام انتظامی هشدار داد: پلیس با تمام توان با کسانی که امنیت عمومی جامعه را به خطر انداخته و جان شهروندان را به مخاطره می‌اندازند با اقتدار برخورد می‌کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین