کد خبر: ۹۳۵۵۴۷
تاریخ انتشار : ۲۳ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۵

«السنوار» به «سیدحسن نصرالله» نامه نوشت

رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس نامه‌ای را خطاب به دبیرکل حزب‌الله لبنان به نگارش درآورد.
«السنوار» به «سیدحسن نصرالله» نامه نوشت
آفتاب‌‌نیوز :

 «یحیی السنوار» رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس نامه‌ای را برای «سیدحسن نصرالله» دبیرکل حزب‌الله لبنان ارسال کرد.

به گزارش المنار،السنوار در این پیام از نامه تبریک و تسلیت دبیرکل حزب‌الله لبنان به مناسبت شهادت شهید «اسماعیل هنیه» و مبارز همراه وی قدردانی کرد.

در ادامه این نامه آمده است: از ابراز همبستگی شما که با احساسات راستین و والا همراه بود سپاسگزاری می‌کنیم. این ابراز همبستگی بیانگر اقدامات مبارک شما در جبهه‌های مقاومت در راستای حمایت، پشتیبانی و شرکت در نبرد بود.

رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس افزود: «ابوالعبد»، فرمانده ما در نبرد طوفان الاقصی که یکی از شرافتمندانه‌ترین نبرد‌های تاریخی ملت ماست به شهادت رسید.

السنوار ادامه داد: شهادت فرمانده شهید ما مؤید آن است که خون فرماندهان و مبارزان ما از خون هم‌وطنانمان با ارزش‌تر نیست. این خون‌های پاک و کاروان‌های مبارک شهدا بر صلابت و قدرت در مقابله با اشغالگران می‌افزاید.

رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس گفت: تاکید می‌کنیم که جنبش حماس مانند قبل بر وفا به خون شهدا ثابت‌قدم باقی خواهد ماند.

السنوار ادامه داد: مبانی والایی که فرمانده هنیه به سوی آن‌ها فرا می‌خواند ثابت و حاضر باقی خواهند ماند و جنبش و مبارزان ما مسیر آن‌ها را خواهند پیمود.

رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس افزود: در پیشاپیش این مبانی که ما در مسیر آن‌ها حرکت خواهیم کرد، اتحاد ملت فلسطین پیرامون گزینه جهاد و مقاومت است. همچنین در پیشاپیش این مبانی وحدت امت و در قلب آن محور مقاومت در برابر پروژه صهیونیسم است.

السنوار تاکید کرد: ما تا اخراج اشغالگران و برپایی کشور مستقل خود با حاکمیت کامل و به پایتختی قدس در مسیر این مبانی حرکت خواهیم کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین