کد خبر: ۹۳۵۵۵۱
تاریخ انتشار : ۲۳ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۴

فرشید سمیعی: فدراسیون تخلفی نکرده که جبران کند

مدیرعامل باشگاه استقلال تهران گفت: ما اجازه تخلف در قانون را نمی‌دهیم و اضافه شدن نام بازیکن پرسپولیس به لیست زیر ۲۵ ساله‌ها تخلف است.
فرشید سمیعی: فدراسیون تخلفی نکرده که جبران کند
آفتاب‌‌نیوز :

پس از اینکه منصور قنبرزاده نایب رئیس فدراسیون فوتبال اعلام کرد که با درخواست باشگاه پرسپولیس مبنی بر اضافه کردن نام «اوستون ارونوف» به بازیکنان زیر ۲۵ سال موافقت خواهد شد، باشگاه استقلال در این رابطه معترض و اعلام کرد که نسبت به این موضوع به ارکان قضائی و فدراسیون فوتبال شکایت خواهد کرد.

فرشید سمیعی مدیرعامل باشگاه استقلال تهران در این رابطه اظهار داشت: قانون کاملاً صریح، روشن و نافذ است و اصلاً ابهامی ندارد که بخواهد تفسیر شود. بازیکن باید سال گذشته در لیست زیر ۲۳ ساله‌های همان تیم باشد تا با ادامه یا تمدید قرارداد بتواند در سهمیه زیر ۲۵ ساله‌ها قرار گیرد.

او ادامه داد: به هیچ عنوان اجازه تخلف از قانون بدون ابهام و روشن را نمی‌دهیم. تغییرات در یک قانون ابتدا باید در کمیته تدوین و مقررات آماده و بعد ارائه به هیأت رئیسه شود و در آن جا تصویب شود. گرچه اثر هر قانون در فوتبال نسبت به آینده است و عطف ماسبق نمی‌شود، اما حتی این کار راهم انجام نداده‌اند. من در مصاحبه قبلی هم گفتم فدراسیون تخلفی نکرده که بخواهد برای برخی جبران کند، فدراسیون فقط قانونی که اجازه اضافه شدن درآمد‌های ۲۰۲۴ را به سقف بودجه می‌دهد اجرا کرده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین