کد خبر: ۹۳۵۵۵۹
تاریخ انتشار : ۲۳ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۵

وزیر دفاع: با عاملان حادثه تروریستی میرجاوه به‌شدت برخورد می‌شود

وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح در پی شهادت کارکنان هنگ مرزی میرجاوه در حمله گروهک تروریستی در پیامی اعلام کرد: با عاملان و آمران این حادثه به‌شدت برخورد می‌شود.
وزیر دفاع: با عاملان حادثه تروریستی میرجاوه به‌شدت برخورد می‌شود
آفتاب‌‌نیوز :

امیر سرتیپ عزیر نصیرزاده وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح در پی شهادت کارکنان هنگ مرزی میرجاوه در حمله گروهک تروریستی، پیام تسلیتی صادر کرد.

در پیام امیر عزیز نصیرزاده آمده است:

«مِنَ اَلْمُؤْمِنِینَ رِجٰالٌ صَدَقُوا مٰا عٰاهَدُوا اَللّٰهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضیٰ نَحْبَهُ وَ مِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ

شهادت مظلومانه جمعی از فرزندان غیور و شجاع فرماندهی انتظامی که در منطقه مرزی میرجاوه مشغول دفاع از آب‌وخاک این سرزمین بودند بار دیگر موجی از تاثر به وجود آورد و ملت غیور ایران را داغدار کرد.

دست جنایت‌کار استکبار و صهیونیست جهانی این بار نیز از آستین گروهک‌های بز دل تکفیری و عناصر شرور و خودفروخته تروریستی خارج گردید و باعث تحمیل اندوهی بر دل مردم صبور و شریفمان گردید.

اینجانب ضمن تسلیت ضایعه اخیر به مقام معظم رهبری و فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) و همرزمان این شهدای گرانقدر در فرماندهی انتظامی و همدردی با خانواده‌های داغدار این عزیزان اعلام می‌دارم جمهوری اسلامی ایران با عاملان و آمران آن بی هیچ مماشات و مسامحه‌ای به‌شدت برخورد خواهد کرد.»

براساس این گزارش، شامگاه گذشته (پنجشنبه، ۲۲ شهریور) در یک اقدام ناجوانمردانه سرنشینان خودروی سواری پژوپارس سفید رنگ به طرف خودروی هنگ مرزی میرجاوه تیراندازی کرد، در این اقدام تروریستی ۳ نفر از پرسنل مرزبانی به شهادت رسیده و یک شهروند زخمی شدند. این اتفاق در داخل شهر و در کنار یک پمپ بنزین رخ‌داده است.

به گفته شمس‌آبادی دادستان مرکز استان سیستان و بلوچستان در این حادثه امیر ابراهیم‌زاده، پارسا سوزنی و محمدامین نارویی به شهادت رسیدند.

گروهک تروریستی جیش‌الظلم با انتشار بیانیه‌ای، حادثه تروریستی میرجاوه که در اثر آن سه نیروی هنگ مرزی به شهادت رسیدند و یک شهروند نیز به‌شدت آسیب دید را بر عهده گرفت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین