کد خبر: ۹۳۵۵۷۲
تاریخ انتشار : ۲۳ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۹

گل‌محمدی و مهاجری پیش از بازی فولاد و خیبر چه گفتند؟

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان درباره دیدار با خیبر توضیح داد.
گل‌محمدی و مهاجری پیش از بازی فولاد و خیبر چه گفتند؟
آفتاب‌‌نیوز :

فولاد و خیبر فردا (شنبه) در چارچوب هفته چهارم لیگ برتر فوتبال به مصاف هم می‌روند. یحیی گل محمدی در نشست خبری پیش از بازی با خیبر خرم آباد، اظهار کرد: به عزیزی و باقری تسلیت می‌گویم و آرزوی صبر دارم. با تیمی بازی داریم که یکی از تیم‌های هیجان انگیز لیگ است و بابت صعود به آن‌ها تبریک می‌گویم. تیم جذاب و خوبی هستند و احساس می‌کنم بتوانند پدیده لیگ باشند.

او افزود: بازی آسانی برای دو تیم تیم نیست و امیدوارم بتوانیم با حضور هواداران بازی خوبی انجام دهیم که به سود ما باشد. بی‌صبرانه منتظر حضور گرم هواداران هستیم و حضورشان مشوق و دلگرمی برای ما است. امیدوارم بازی خوبی انجام دهیم و مطمئن هستیم یکی از بازی‌های خوی لیگ خواهد بود و امیدوارم به برد برسیم.

گل محمدی گفت: احتمالاً در یکی دو پست بازیکن جذب خواهیم کرد. بازیکنی که قرار است به فولاد اضافه شود باید از نظر فنی جایگاه خوبی داشته باشند تا بتواند به ما کمک کند و ما تلاش می‌کنیم که این بازیکنان را جذب کنیم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان درباره تعطیلی لیگ نیز عنوان کرد: اردوی خوبی در تهران داشتیم و امیدواریم با یک آمادگی خوب در بازی فردا شرکت کنیم. یکی دوتا از بچه‌ها شاید به بیماری و مصدومیت همراه ما نباشند، اما مطمئن هستم بازیکنانم انگیزه خیلی بالایی دارند و با حس و انرژی بالا تمرین و لیگ را شروع کردند. به بازیکنان خیلی امیدوارم و یکسری سخت‌گیری‌هایی را تحمل کرده‌اند. تلاش زیادی کرده‌اند که سطح آمادگی‌شان را بالا ببرند و امیدوارم در نهایت فردا عملکرد خوبی داشته باشند.

گل‌محمدی در پاسخ به سوالی درباره عملکرد تیم ملی گفت: ممنونم میشوم فقط درباره بازی صحبت کنید. به عنوان عضوی از این فوتبال همیشه آرزویم این بوده که تیم ملی موفق باشد، چون موفقیت تیم ملی، موفقیت همه خانواده فوتبال است. تیم ملی دو برد ارزشمند کسب کرد و آن‌ها نیز سختی‌های خودشان را دارند و برایشان آرزو موفقیت دارم.

او در پاسخ به این سوال که از چه زمانی می‌توانیم فولاد دلخواه گل‌محمدی را ببینیم خاطرنشان کرد: اتفاقات زیادی در گذشته افتاده و تغییرات زیادی داشته‌ایم. نیاز به زمان داریم و مسیر طولانی است، ولی در کنار هواداران و با رسیدگی خوب و با برنامه ریزی خوب به افتخارات خوبی برسیم. نیاز به اتحاد و همدلی داریم.

مهاجری: فولاد می‌تواند به جایگاهش برگردد

سرمربی تیم فوتبال خیبر خرم آباد نیز ابراز امیدواری کرد که تیمش فولاد را شکست دهد.

رضا مهاجری در نشست خبری پیش از بازی با فولاد خوزستان، اظهار کرد: با تیم شایسته فولاد بازی داریم و قطعا دیدگاه آن نسبت به فصل قبل تغییر کرده است. سه هفته فوتبال با کیفیت انجام داده و تحولات رقم خورده بیانگر بازگشت فولاد به جایگاه قبلی‌اش است. نصیرزاده هم سرمنشا خیر است.  همان طور که فولاد نماینده شایسته ایران در  آسیا بوده بازهم می‌تواند به جایگاه خوبش بر گردد. اشکالات‌مان را کمرنگ‌تر کرده‌ایم تا به دنبال یک تیم جنگجو باشبم و از اعتبارمان دفاع کنیم. با احترام برای فولاد به دنبال برد هستیم و می‌جنگیم. امیدوارم فردا ضمن ارائه فوتبال خوب نتیجه لازم را کسب کنیم و قدم‌های محکمی برای ادامه برداریم. امسال یکی از سال‌های سخت برای خیبر خواهد بود.

سرمربی تیم فوتبال خیبر خرم آباد خاطرنشان کرد: خیبر امسال در فضایی قرار گرفته است که شاید برای مجموعه ناشناخته باشد اما هرچه پیش می‌رویم هماهنگ‌تر می‌شویم تا تیم بهتری شویم. آنچه همه ما را اذیت می‌کند بخش سخت افزاری فوتبال است و می‌بینی تیم‌های بزرگ کشورمان برای میزبانی دچار مشکل هستند. از مجموعه اجرایی باشگاهمان و مسوولان تشکر می‌کنم که توانستند تا جایی که امکان دارد بهترین شرایط را برای میزبانی خیبر مهیا کند و خوشبختانه تیم‌هایی که به خرم آباد آمدند از میزبانی ما رضایت داشتند و این نشان می‌دهد اهداف ما چه در درون زمین و چه بیرون زمین بزرگ هستند.

مهاجری درباره مصدومان تیمش عنوان کرد: خوشبختانه محروم نداریم و بازیکنانمان برای بازی فردا آماده هستند اما آنچه ما را اذیت می‌کند لیست ۱۸ نفره‌مان است و ای کاش اگر قرار است چیزی در کشور ما قانون شود پیش از آن بگویند تا باشگاه‌ها آمادگی آن را داشته باشند. اکنون در لیست بزرگسالانمان فقط ۲۰ بازیکن داریم و این خیلی بد است که من در هر بازی باید دو بازیکن لیست بزرگسال و تعدادی از بازیکنان زیر ۲۳ سال تیمم را باید به روی سکو بفرستم. این قانون دیر وضع شد. من هم موافق جوانگرایی هستم و اگر به رزومه من نگاه کنید جوانان خوبی را به فوتبال مملکت تحویل داده‌ام اما این مهم یک روزه اتفاق نخواهد افتاد. ببینید در سه هفته‌ای که از لیگ برگزار شده است چند بازیکن امید بازیکن بازی کردند و به نظر من سرمایه‌مان هدر می رود. خواهش من این نظر هیات رئیسه فدراسیون فوتبال این موضوع را بازنگری کنند تا تیم‌ها از ظرفیت صد درصدی شان استفاده کنند.

او درباره وقفه در لیگ نیز عنوان کرد: تاثیر آن منفی است و هر وقفه‌ای کار را سخت می‌کند ما در وقفه لیگ نتوانستیم حتی یک بازی تدارکاتی را برگزار کنیم زیرا با هر تیمی تماس گرفتیم شرایط حضور در خرم آباد را نداشت و ما اگر بخواهیم برای یک بازی دوستانه به تهران برویم حداقل باید حدود ۸۰۰ میلیون تومان هزینه کنیم. امیدوارم در ادامه شرایط به صورتی پیش برود باشگاه‌ها کمتر متضرر شوند به ویژه باشگاه‌هایی مثل خیبر خرم آباد که یک سری محدودیت‌ها دارد و همین محدودیت‌ها قطعاً ما را اذیت خواهد کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین