کد خبر: ۹۳۵۵۷۶
تاریخ انتشار : ۲۳ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۴
شاگردان دقیقی در حسرت اولین برد؛

آبی‌های خوزستان با یک امتیاز قزوین را ترک کردند

تیم فوتبال شمس آذر در هفته چهارم لیگ برتر در خانه برابر استقلال خوزستان متوقف شد.
آبی‌های خوزستان با یک امتیاز قزوین را ترک کردند
آفتاب‌‌نیوز :

دیدار تیم‌های شمس آذر قزوین و استقلال خوزستان از هفته چهارم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر ایران از ساعت ۱۸:۴۵ جمعه عصر برگزار شد.

شمس آذر قزوین در سه هفته نخست لیگ بیست‌وچهارم با کسب یک تساوی و دو باخت با ۱۳ امتیار در رده سیزدهم قرار دارد و شاگردان دقیقی به دنبال این هستند که بتوانند در استادیوم آزادگان قزوین اولین برد خود را به دست آورند.

در آن سو نیز آبی‌های خوزستان تا به اینجای کار توانستند با یک برد، یک تساوی و یک باخت با ۵ امتیاز در رده ششم قرار بگیرند.

در نیمه اول در دقیقه ۲۵ بازیکنان میزبان با اشتباهی که انجام دادند توپ را تقدیم بازیکنان استقلال خوزستان کردند و تیوی بیفوما از این فرصت استفاده کرد با یک بغل پای زیبا از پشت محوطه جریمه توانست دروازه شمس آذر را باز کند.

در ثانیه‌های پایانی نیمه اول بهروز بارانی مهاجم استقلال خوزستان با اشتباهی که انجام داد بازی را به تساوی کشاند.

شاگردان دقیقی در حسرت اولین برد؛ آبی‌های خوزستان با یک امتیاز قزوین را ترک کردند

در نیمه دوم در دقیقه ۸۱ علی وزیری‌پناه بازیکن تعویضی توانست گل دوم تیمش را بزند و خیال هواداران را راحت کند، اما این پایان کار نبود حامد بحیرایی گل تساوی بخش تمیش را زد. در نهایت بازی با تساوی دو تیم به اتمام رسید.

شمس آذر با این تساوی۲ امتیازی شد و در رده دوازدهم قرار گرفت. استقلال خوزستان با این تساوی ۵ امتیازی شد و در رده هفتم ایستاد.

ترکیب شمس آذر:

محمدامین رضایی، امیرحسین صدقی، امیرمحمد نسایی، شایار زبرجد، ایمان اکبری، مجتبی فخریان، هومن ربیع‌زاده، میلاد فخرالدینی، امیرمحمد پناهی، علی آزادمنش، و صادق آلبوصبیح

سرمربی: سعید دقیقی

ترکیب استقلال خوزستان:

احمد گوهری، آرام عباسی، سیدمحمد حسینی، بهروز بارانی، سبحان پسندیده، ساویو روبرتو، تیوی بیفوما، کیانا نونس داسیلوا امارانته، محمود مطلق‌زاده، علی هلیچی

سرمربی: میودراگ بوژوویچ

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین