کد خبر: ۹۳۵۵۸۴
تاریخ انتشار : ۲۳ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۳:۲۹

فرهنگ جدید هواداری در یزد را خواهیم دید

 سرمربی تیم فوتبال چادرملو اردکان با بیان این‌که نساجی تیم ریشه‌داری است که کادر فنی مجربی دارد و برای تمام دقایق بازی برنامه دارد، گفت: در این بازی فرهنگ جدید هوادارای و غیرت مردم یزد را خواهیم دید.
فرهنگ جدید هواداری در یزد را خواهیم دید
آفتاب‌‌نیوز :

«سعید اخباری» شامگاه امروز (جمعه ۲۳ شهریور) در نشست خبری پیش از بازی دو تیم چادرملو اردکان و نساجی مازندران در هفته چهارم لیگ برتر فوتبال، گفت: خوشحالم که دوباره در یزد حضور داریم؛ از ۲۱ خرداد و آن روز تاریخی نزدیک به سه ماه گذشته؛ من و مجموعه چادرملو تلاش زیادی کردیم تا این بازی در یزد برگزار شود؛ مسئولین استان تلاش‌های شبانه‌روزی انجام دادند و بار دیگر غیرت یزدی بودن را نمایش دادند؛ از تمام کارگران و کسانی که در این‌مدت به‌صورت شبانه‌روزی برای آماده‌سازی ورزشگاه تلاش کردند، تشکر می‌کنم.

وی افزود: فکر می‌کنم که این اولین بازی لیگ برتری بعد از توقفی ۲۰ ساله در این استان است؛ امیدوارم روز تاریخ‌سازی برای فوتبال یزد باشد؛ قطعا در این بازی فرهنگ جدید هوادارای و غیرت مردم یزد را خواهیم دید.

اخباری در خصوص تیم نساجی نیز گفت: نساجی تیم ریشه‌داری است که کادر فنی مجربی دارد؛ الان جایگاه تیم‌ها در جدول رده‌بندی جایگاهی نیست که بخواهیم به آن توجه کنیم و تیم‌ها را قضاوت کنیم؛ نساجی برای تمام دقایق بازی برنامه دارد و قطعا فردا شاهد برگزاری یک بازی باکیفیت از سوی هر دو تیم خواهیم بود.

سرمربی تیم چادرملو اردکان ادامه داد: هر مسابقه در لیگ برتر کشور دارای حساسیت و اهمیت است و باید در همه دیدار‌ها به دنبال کسب امتیاز باشیم و برای نتایج مناسب تلاش کنیم؛ ما تیمی جوان هستیم و با اعتماد به‌نفس مسابقه خود را مقابل نساجی مازندران و سایر تیم‌ها در لیگ امسال انجام می‌دهیم.

وی افزود: با توجه به جذب بازیکنان خارجی در ترکیب تیم، هنوز به هماهنگی ۱۰۰ درصدی نرسیده‌ایم؛ برای بازی مقابل نساجی، دو مهره کلیدی و بازیکن اصلی ما مصدوم هستند.

اخباری خاطرنشان کرد: مقابل تیم نساجی «رضا محمودآبادی» و «سعید محمدی» را به‌دلیل مصدومیت در اختیار نداریم؛ ما سه گلر خیلی خوب داریم؛ همچنین در هیچ پستی نفر یک، دو و سه نداریم؛ هر بازیکنی در تمرین خوب عمل کند روز بازی در ترکیب اصلی قرار می‌گیرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین