کد خبر: ۹۳۵۵۹۸
تاریخ انتشار : ۲۴ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۳

واژگونی پژوه در محور جنوب بوشهر/ ۹ نفر کشته شدند

سرپرست هلال‌احمر شهرستان کنگان با اشاره به واژگونی خودرو پژوه ۴۰۵ حامل ۱۲ سرنشین، گفت: در این حادثه در محور جنوب استان بوشهر مسیر عسلویه به کنگان ۹ نفر جان‌باختند و ۳ نفر مصدوم شدند.
واژگونی پژوه در محور جنوب بوشهر/ ۹ نفر کشته شدند
آفتاب‌‌نیوز :

 غلامرضا احمدی صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به خدمات شبانه‌روزی امدادگران هلال احمر در محور‌های مواصلاتی، اظهار داشت: بامداد امروز واژگونی یک خودرو پژوه ۴۰۵ به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان بوشهر گزارش شد.

وی با بیان اینکه این حادثه ساعت ۴:۲۲ دقیقه بامداد امروز روی داد، گفت: این خودرو که حامل ۱۲ مسافر بود در کیلومتر ۱۰ محور عسلویه به کنگان منحرف و واژگون شد.

سرپرست هلال‌احمر شهرستان کنگان اضافه کرد: پس از اعلام حادثه بلافاصله تیم عملیاتی پایگاه امداد و نجات پرک کنگان به محل اعزام شد.

احمدی اضافه کرد: پس از ارزیابی و تثبیت صحنه حادثه و اقدامات اولیه درمانی، عملیات رهاسازی افراد مصدوم گرفتار در خودرو توسط نیرو‌های هلال احمر و آتش‌نشانی انجام شد.

وی با بیان اینکه افراد مصدوم توسط اورژانس ۱۱۵ به مرکز درمانی کنگان انتقال داده شد، خاطرنشان کرد: در این حادثه متاسفانه ۹ نفر جان‌باختند و ۳ نفر به شدت مصدوم شدند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین