کد خبر: ۹۳۵۷۱۵
تاریخ انتشار : ۲۴ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۹

استقلال - الغرافه؛ بحران‌زده‌ها میان نخبگان

تیم الغرافه در حالی به مصاف تیم استقلال می‌رود که در چهارمین بازی خود در رقابت‌های لیگ ستارگان قطر به تساوی یک بر یک رسید تا با ۵ امتیاز از ۴ مسابقه به دیدار استقلال برود.
استقلال - الغرافه؛ بحران‌زده‌ها میان نخبگان
آفتاب‌‌نیوز :

تیم استقلال روز دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ در ورزشگاه شهدای شهرقدس، در رقابت‌های لیگ نخبگان آسیا به مصاف تیم الغرافه قطر خواهد رفت. این دیدار در حالی برگزار می‌شود که حریف استقلال شب گذشته چهارمین بازی خود را در رقابت‌های لیگ ستارگان قطر انجام داد و در ورزشگاه خانگی خود با نتیجه یک بر یک متوقف شد.

تیم الغرافه در ۴ بازی اخیر خود نتایج خوبی کسب نکرده و این نتایج می‌تواند روی انگیزه بازیکنان این تیم مقابل استقلال تاثیرگذار باشد. تیم الغرافه در ۴ بازی ابتدایی لیگ ستارگان قطر فقط یک برد به دست آورده که آن هم در هفته سوم مقابل تیم الریان بوده و این دیدار در ورزشگاه خانگی الغرافه برگزار شده است. زردپوشان قطری پس از بازی دیشب در رده هفتم جدول لیگ ستارگان قطر قرار گرفتند.

گفتنی است تیم الغرافه در حالی به مصاف تیم استقلال می‌رود که هر دو تیم در لیگ خود نتایج قابل قبولی کسب نکرده اند و به همین دلیل، استقلالی‌ها در هفته‌های اخیر درگیر حواشی زیادی شده بودند. تیم استقلال نیز از ۳ بازی خود در لیگ برتر کشورمان ۴ امتیاز کسب کرده است و آخرین بازی خود مقابل تیم استقلال خوزستان را با نتیجه یک بر صفر باخته است.

تیم استقلال نیز با انجام سه بازی در لیگ برتر کشورمان، در رده هشتم جدول قرار دارد. رقابت روز دوشنبه تیم‌های استقلال و الغرافه را می‌توان به دلیل نتایج بد، دیداری بین تیم‌های بحران زده نامید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین