کد خبر: ۹۳۵۷۱۷
تاریخ انتشار : ۲۴ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۶

مجوز‌های سازمان لیگ برای پرسپولیس صادر نشده است

مجوز سهمیه ششم بازیکن خارجی و ورود اورنوف به لیست زیر ۲۵ سال برای باشگاه پرسپولیس هنوز صادر نشده است.
مجوز‌های سازمان لیگ برای پرسپولیس صادر نشده است
آفتاب‌‌نیوز :

پس از تغییر شبانه قانون سقف بودجه در آخرین ساعات روز ۲۱ شهریور برخی از مسئولان سازمان لیگ از جمله منصور قنبرزاده، در پاسخ به اعتراض گسترده مدیرعامل و هواداران باشگاه پرسپولیس در مصاحبه‌ای تاکید کردند علاوه بر انتقال اورونوف به سهمیه بازیکنان زیر ۲۵ سال، یک سهمیه خارجی نیز به باشگاه پرسپولیس داده خواهد شد تا به نوعی سهمیه سوخته نبیل باهویی برگردد. اما جالب اینجاست که تا این لحظه اتفاق خاصی رخ نداده و نامه‌ای مبنی بر مجوز انتقال اورونوف به سهمیه زیر ۲۵ سال و همین طور جذب بازیکن خارجی به باشگاه پرسپولیس ارسال نشده است.

این اتفاق درحالی رخ داد که قانون سقف بودجه ساعت ۲۲ چهارشنبه شب تغییر کرد و در همان ساعات باقی مانده در آخرین روز ویرایش لیست بازیکنان ارسالی به آسیا، باشگاه‌های سپاهان و استقلال مجوز ورود بازیکنان بیرون مانده خود را برای ثبت قرارداد دریافت کردند، اما هنوز مجوز‌های باشگاه پرسپولیس صادر نشده و همین موضوع ابهاماتی را ایجاد کرده است.

از این رو باید منتظر بود و دید طی ساعات باقی مانده امروز بالاخره مجوز‌های لازم برای ورود اورونوف به سهمیه زیر ۲۵ سال و همین طور جذب بازیکن خارجی به عنوان سهمیه ششم برای باشگاه پرسپولیس صادر می‌شود یا نه.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین