کد خبر: ۹۳۵۸۳
تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۳۸۸ - ۱۶:۵۱

صدای عدالت مجرم؛همشهری رفع اتهام

آفتاب‌‌نیوز : رای هیات منصفه دادگاه مطبوعات درباره اتهامات مدیران مسوول «همشهری»، «صدای عدالت»، «جامعه پرستاری» و «بانگ» اعلام شد. 

هیات منصفه‌ مطبوعات پس از قرائت متن كیفرخواست روزنامه صدای عدالت توسط نماینده مدعی‌العموم، طرح شكایت شكات و استماع دفاعیات وكیل مدافع متهم وارد شور شد و مدیر مسوول روزنامه‌ صدای عدالت را در مورد اتهام نشر مطالب خلاف واقع با اكثریت آرا مجرم دانست.

ضمنا هیات منصفه مطبوعات با اكثریت آرا متهم را مستحق تخفیف در مجازات ندانست.

هیات منصفه‌ مطبوعات همچنین پس از قرائت متن كیفرخواست توسط نماینده مدعی‌العموم، طرح شكایت شكات و استماع دفاعیات وكیل مدافع متهم وارد شور شد و مدیر مسوول روزنامه‌ همشهری را در مورد اتهام نشر مطالب خلاف واقع به قصد تشویش اذهان عمومی با اكثریت آرا مجرم ندانست.

هیات منصفه مطبوعات همچنین پس از قرائت متن كیفرخواست توسط نماینده مدعی‌العموم و به دلیل اینكه متهم برای دومین بار در جلسه حضور نداشت و با توجه به مطالب درج شده در نشریه بانگ و عدم دفاع از سوی متهم با اتفاق آرا متهم را مجرم دانست.

ضمنا هیات منصفه مطبوعات در مورد اتهام افترا با اكثریت آرا متهم را مجرم تشخیص نداد و در خاتمه با اكثریت آرا متهم را مستحق تخفیف در مجازات ندانست.

بر اساس این گزارش؛ هیات منصفه مطبوعات پس از قرائت متن كیفرخواست توسط نماینده مدعی‌العموم، شكایت شكات و استماع دفاعیات متهمان و وكیل مدافع نشریه جامعه پرستاری وارد شور شد و در مورد اتهام نشر مطالب خلاف واقع با اكثریت آرا متهم را مجرم دانست.

هیات منصفه‌ مطبوعات در مورد اتهام افترا با اكثریت آرا متهم را مجرم تشخیص داد و در مورد اتهام توهین با اكثریت آرا متهم را مجرم دانست.

ضمنا هیات منصفه‌ مطبوعات با اكثریت آرا متهم را مستحق تخفیف در مجازات ندانست.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین