کد خبر: ۹۳۵۸۳۴
تاریخ انتشار : ۲۴ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۷

بازداشت شروری که در تهران نا امنی ایجاد کرد و به قم فرار کرد

رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس پایتخت از دستگیری شروری که با سلاح گرم اقدام به ایجاد رعب و وحشت برای ساکنان یکی از محله‌های تهران کرده بود، خبر داد.
بازداشت شروری که در تهران نا امنی ایجاد کرد و به قم فرار کرد
آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ سعید راستی در تشریح جزئیات این خبر گفت: چندی پیش ماموران مرکز عملیات سازمان اطلاعات خبری را در خصوص قدرتنمایی یک اراذل و اوباش که با سلاح گرم قدرتنمایی کرده بود، دریافت کرده و با حضور در محل رسیدگی به موضوع را در دستورکار خود قرار دادند.

وی ادامه داد: تحقیقات اولیه نشان از این داشت که متهم نه تنها با سلاح گرم قدرتمایی کرده است بلکه با استفاده از سلاح سرد تعدادی از خودرو‌های شهروندان را نیز تخریب کرده است.

رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس پایتخت با اشاره به اینکه با شناسایی هویت متهم، مخفیگاه وی در استان قم شناسایی شد، افزود: تیمی از ماموران این پلیس، با اخذ نیابت قضائی به مخفیگاه متهم اعزام شده و با اجرای عملیاتی پلیسی موفق شدند این فرد را در یک عملیات پلیسی دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کنند.

راستی با بیان اینکه متهم در تهران تحت بازجویی قرار گرفته و به جرم خود اعتراف کرد، گفت: برای این فرد پرونده‌ای تشکیل شد و متهم برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین