کد خبر: ۹۳۵۸۴۹
تاریخ انتشار : ۲۴ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۴

حادثه آتش‌سوزی سوله مواد غذایی در شیراز تلفات جانی نداشت

رئیس سازمان آتش‌نشانی شیراز ضمن اعلام مهار آتش‌سوزی حریق گسترده انبار مواد غذایی در شهرک صنعتی این کلان‌شهر گفت: این حادثه تلفات جانی نداشت.
حادثه آتش‌سوزی سوله مواد غذایی در شیراز تلفات جانی نداشت
آفتاب‌‌نیوز :

هادی عیدی‌پور امشب، ۲۴ شهریور در حاشیه عملیات مهار حریق گسترده در سوله ۱۰۰۰متری انبار مواد غذایی در شهرک صنعتی شیراز گفت: خوشبختانه این حادثه تلفات جانی نداشته و علت حادثه توسط کارشناسان در دست بررسی است.

وی تصریح کرد: ظهر امروز ساعت ۱۴:۳۹ طی تماس با سامانه ۱۲۵ ستاد فرماندهی بلافاصله تیم‌های عملیاتی ایستگاه‌های ۱۶،۱۸،۳،۱۷،۱۳،۱۴،۵ به همراه ۸ دستگاه خودرو اطفایی سنگین و نیمه سنگین، خودرو حمل سیستم تنفسی و تریلی آبرسان را به محل حادثه اعزام کرد.

عیدی‌پور ادامه داد: در بررسی اولیه تیم‌های عملیاتی مشخص شد، حریق مربوط به انبار مواد غذایی در سوله ۱۰۰۰ متری رخ داده است.

رئیس سازمان آتش‌نشانی شیراز در تشریح حادثه گفت:حریق بسیار گسترده در سوله ۱۰۰۰ متری انبار مواد غذایی از جمله چیپس، پفک، تن ماهی، دستمال کاغذی، روغن خوراکی و ... بوده است که کاملا طعمه حریق شده بود که با سرعت عمل آتش‌نشانان قبل از سرایت به سوله‌های اطراف اطفا شد.

وی اضافه کرد: همچنین در این عملیات، آتش‌نشانان از چند جهت و با چند رشته لوله آبدهی پرفشار همزمان با اطفاء حریق با عملیات جدا سازی و خنک کردن از گسترش حریق جلوگیری کردند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین