کد خبر: ۹۳۵۸۶۹
تاریخ انتشار : ۲۴ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۷

حملات پیاپی ارتش اسرائیل به جنوب لبنان

ارتش رژیم صهیونیستی در چندین حمله پیاپی نقاط مختلف جنوب لبنان را هدف حملات هوایی قرار داد.
حملات پیاپی ارتش اسرائیل به جنوب لبنان
آفتاب‌‌نیوز :

حملات ارتش رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان ادامه دارد و در ساعات گذشته شدت یافته است.

المیادین گزارش داد، ارتش رژیم صهیونیستی شهرک‌های «عیترون»، «طیرحرفا» و «الصرفند» در جنوب لبنان و شهرک‌های «حوش السید علی» و «الکواخ» در اطراف «الهرمل» واقع در «البقاع» لبنان را هدف حملات هوایی قرار داده است.

خبرنگار الجزیره نیز از حمله هوایی ارتش رژیم صهیونیستی به شهرک‌های «شیحین»، «الجبین» و «کفرکلا» در جنوب لبنان و اطراف شهرک «سرعین» در البقاع واقع در شرق لبنان خبر داد.

خبرگزاری رسمی لبنان نیز گزارش داد که ارتش رژیم صهیونیستی مناطق حدفاصل «باب ثنیه» و «سهل مرجعیون» در جنوب لبنان را با بمب‌های نورانی هدف قرار داده است.

مقاومت اسلامی لبنان با اسکادرانی از پهپاد‌های تهاجمی، پایگاه جدیدی از تیپ ۷۶۹ لشکر الجلیل در «عین مارگالیوت» را هدف قرار داد.

همچنین وزارت بهداشت لبنان با صدور بیانیه‌ای از زخمی‌شدن ۴ نفر از جمله ۳ کودک در حمله هوایی ارتش رژیم صهیونیستی به اطراف شهرک «الکواخ» در شمال «الهرمل» خبر داد.

این در حالی است که کمی پیش‌تر شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی از تصمیم جدید «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در خصوص جنگ با حزب‌الله لبنان خبر داد.

بر اساس ادعای این رسانه صهیونیستی، نتانیاهو تصمیم گرفته است که جنگ در جبهه شمالی سرزمین‌های اشغالی را گسترش بدهد.

شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد که ارتش این رژیم تلاش می‌کند تنش‌ها در نبرد با حزب‌الله لبنان را به تدریج افزایش بدهد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین