کد خبر: ۹۳۵۹۱۸
تاریخ انتشار : ۲۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۷

زشت و زیبای هفته ۴ لیگ برتر| تلخ‌ترین هفته با مرگ یک هوادار و دوئل خطیر با استقلال!

هفته چهارم لیگ برتر به نوعی تلخ‌ترین و سیاه‌ترین هفته لیگ بود و تقریبا هر ۶ مسابقه تحت تاثیر مرگ هوادار ملوان قرار گرفت.
زشت و زیبای هفته ۴ لیگ برتر| تلخ‌ترین هفته با مرگ یک هوادار و دوئل خطیر با استقلال!
آفتاب‌‌نیوز :

دو تیم استقلال و پرسپولیس در این هفته به میدان نرفتند، چون فردا در لیگ قهرمانان آسیا بازی دارند. نگاهی به اتفاقات زشت و زیبای هفته چهارم می‌اندازیم:

نتایج هفته:

سپاهان اصفهان یک – ملوان انزلی صفر

شمس آذر قزوین ۲- استقلال خوزستان ۲

تراکتور تبریز صفر – ذوب آهن اصفهان یک

چادرملو اردکان یک – نساجی مازندران صفر

آلومینیوم اراک صفر- هوادار تهران صفر

فولاد خوزستان یک – خیبر خرم آباد یک

۱۹ آبان دو دیدار معوقه برگزار می‌شود:

گل گهرسیرجان – پرسپولیس

استقلال – مس رفسنجان

جدول لیگ برتر

تلخ‌ترین اتفاق؛ جان باختن یک هوادار

 

مرتضی خائقی هوادار ۶۲ ساله ملوان در جریان دیدار سپاهان اصفهان و ملوان دچار عارضه قلبی شد و در نهایت بعد از اعزام به بیمارستان در فولادشهر اصفهان جان به جان آفرین تسلیم کرد. خبرگزاری فارس این ضایعه را به خانواده محترم این تماشاگر و باشگاه ملوان تسلیت می‌گوید و برای بازماندگان صبر آرزومند است. 

 

مرگ در ورزشگاه آن هم در جریان مسابقه فوتبال روی سکو‌ها خیلی تلخ، سیاه است! دردناک است که برای تشویق و حمایت تیم محبوبت به ورزشگاه بروی و بعد به خانه برنگردی. به هر حال فدراسیون فوتبال برای بررسی تمامی ابعاد ماجرا و برای مشخص شدن مقصرین احتمالی درگذشت این هوادار عاشق فوتبال و ملوان مسئولان برگزاری این بازی را تا اطلاع ثانوی محروم کرد.

مسابقه ۱۲۰ دقیقه‌ای

دیدار شمس آذر قزوین و استقلال خوزستان هم پرگل بود و هم پرماجرا! دیداری که با کمک داور ویدئویی برگزار و ۴ گل داشت، اما برای مرور صحنه‌های مشکوک مسابقه وقت‌های تلف شده زیادی از سوی داور در نظر گرفته شد به طوریکه این بازی را می‌توان طولانی‌ترین مسابقه تاریخ لیگ برتر تا امروز دانست! مسابقه‌ای که با ۱۵ دقیقه وقت تلف شده بین دو نیمه حدود ۲ ساعت طول کشید! بهروز بارانی بازیکن استقلال خوزستان هم اولین گل به خودی فصل را در این بازی به ثمر رساند.

تماشاگران جالب فولاد!

هواداران فولاد که برای تماشای بازی استقلال و استقلال خوزستان در هفته سوم لیگ برتر حضوری پر رنگ در ورزشگاه داشتند در این هفته برای دیدن بازی تیم خودشان مقابل خیبر خیلی حال و حوصله آمدن به ورزشگاه را نداشتند تا این مساله مورد توجه فوتبالی‌های خوزستان هم قرار بگیرد. البته با توجه به برگزاری مسابقه در روز شنبه و اول هفته شاید بخشی از غیبت هواداران قابل توجیه باشد. 

کنایه سنگین یک اصفهانی به ملی پوشان!

یکی از مجریان تلویزیون استان اصفهان در شروع مسابقه سپاهان و ملوان کنایه سنگینی به مهدی طارمی زد و گفت برخی ملی پوشان می‌گفتند به دلیل زمین چمن ناهموار ورزشگاه نتوانستند مقابل قرقیزستان خوب بازی کنند، اما همین ملی پوشان در زمین هموار العین حتی دروازه خالی را هم نتوانستند باز کنند! پس مشکل از چمن نیست!

پنالتی از دست رفته

ملوان انزلی مقابل سپاهان پر مهره بازهم بازی خوبی انجام داد و زردپوشان اصفهانی را به دردسر انداخت، اما این مرتبه نتوانست از این تیم امتیاز بگیرد و امید نورافکن کاپیتان ملوان که بخاطر سربازی از سپاهان جدا شده این پنالتی را از دست داد.

هوادار پرحاشیه و محرومیت سپاهان

یکی از هواداران باشگاه سپاهان فصل گذشته در ورزشگاه ازادی به دلیل حرف‌های زشت و زننده‌ای که علیه بانوان به کار برده بود با رای انضباطی ۱۰ سال از حضور در ورزشگاه‌ها محروم شد، اما در کمال تعجب این آقا در ورزشگاه فولادشهر اصفهان حاضر شد تا کمیته انضباطی باشگاه سپاهان را ت اطلاع ثانوی از داشتن تماشاگر در ورزشگاه‌های خانگی محروم کند.

انتقاد هفته

دراگان اسکوچیچ بعد از باخت به ذوب آهن گفت که این باخت به موقع بود! زیرا بازیکنانم تصور می‌کردند قهرمان لیگ برتر ما هستیم البته او به نرمی و ظرافت از علیرضا بیرانوند دروازه بان ملی پوش خود انتقاد کرد و گفت: گلی که مقابل پرسپولیس و ذوب‌آهن دریافت کردیم، بچگانه بود و امروز نتوانستیم تعادل بین خط حمله و دفاع را برقرار کنیم.

گزارشگر تلویزیون تبریز هم گفت: یک توپ روی دروازه ما آمد و گل شد! البته ویدئویی هم از بیرانوند در فضای مجازی پربازدید شد که در آن بیرانوند برای جبران و سر زدن به محوطه جریمه ذوب اهن امده بودو برای سر زدن توی دستکش هایش تف می‌کرد!

اولین‌های هفته

اولین برد ذوب اهن در تبریز رقم خورد. محمد ربیعی فصل گذشته نیز با ذوب آهن تراکتور را شکست داده بود. اولین شکست تراکتور رقم خورد. اولین برد چادرملو اردکان هم در لیگ برتر رقم خورد. 

تیم صدرصدی

سپاهان اصفهان با ۴ برد و ۱۲ امتیاز صدرنشین لیگ است و صدرصد امتیاز‌ها را کسب کرده تا فعلا به عنوان جدی‌ترین مدعی رقابت‌ها آمادگی تیمی و تاکتیکی خود را به رخ همگان بکشد.

اولین خروجی‌های فصل!

ساکت الهامی را می‌توان اولین مربی کنار گذاشته شده از لیگ برتر بیست و چهارم نامید. مربی که بعد از شکست مقابل چادرملو خودش از سمتش استعفا کرد. 

بایاندوریان مدیرعامل نساجی هم بعد از این مسابقه از سمتش کنار رفت تا شاهد زلزله ۸ ریشتری در تیم شهر خسته باشیم!

تیم استقلال آماده؛ لشگر خطیر می‌آید!

جذابترین مسابقه هفته بعدی لیگ برتر تقابل نساجی مازندران و استقلال درقائمشهر است جدالی که فارغ از حساسیت‌های جدولی تقابل‌های جذابی، چون رویارویی علی خطیر مدیرعامل سابق استقلال با این تیم را هم در پی خواهد داشت.

علی خطیر به خوبی نکونام و افکار تاکتیکی او را می‌شناسد و از سویی دیگر شاید او یک مربی تمام استقلالی هم برای نساجی انتخاب کند که در آنصورت واقعا این بازی بسیار دیدنی‌تر می‌شود. فصل گذشته نساجی با ساکت الهامی از استقلال نکونام یک امتیاز گرفت و مانع قهرمانی آبی پوشان شد!

مالکیت ۸۰ درصدی!

مجتبی حسینی از مربیان بی حاشیه، کاربلد و با دانش ودوست داشتنی لیگ برتر ماست مربی که همیشه خلاصه و مفید در نشست‌های خبری صحبت می‌کند، اما این هفته او بعد از توقف خانگی مقابل هوادار جمله جالبی بر زبان آورد و گفت مالکیت ۸۰ درصدی توپ را در اختیار داشتیم! واقعا یعنی هوادار فقط ۲۰ درصد صاحب توپ بوده؟! آقای حسینی خیلی حیف است که نتوانستید از این همه مالکیت بر توپ و میدان استفاده کنید و فقط یک امتیاز گرفتید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین