کد خبر: ۹۳۵۹۸۰
تاریخ انتشار : ۲۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۸

سرقت طلای بانوان با تهدید سلاح گرم

فرمانده انتظامی استان هرمزگان از شناسایی و دستگیری سارق مسلح در شهرستان بندرعباس خبر داد که با پرسه زنی در خیابان، بانوان تنها را به عنوان مسافر سوار خودروی خود می کرد و با تهدید آنان با سلاح گرم، طلاهای قربانی را می ربود.
سرقت طلای بانوان با تهدید سلاح گرم
آفتاب‌‌نیوز :

 سردار"علی اکبر جاویدان" بیان داشت: در راستای چندین فقره سرقت بعنف طلا و جواهرات از بانوان تحت پوشش مسافر، پیگیری موضوع بصورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان و عوامل انتظامی شهرستان بندرعباس قرار گرفت.

وی افزود: مأموران با اقدامات گسترده فنی و اطلاعاتی و بررسی میدانی محل‌های وقوع سرقت، موفق شدند هویت سارق را شناسایی کنند و مشخص گردید متهم با یک دستگاه خودرو سواری به شماره پلاک جعلی بانوان را در پوشش مسافر سوار و با تهدید سلاح سرد و گرم طلا و جواهرات آنان را به سرقت می‌برد.

این مقام ارشد انتظامی استان تصریح کرد: با اشراف اطلاعاتی مأموران در حالی که متهم با خودرو موصوف در حال تردد و در جستجوی سوژه جدید بود در تور بازرسی مأموران قرار گرفت که بدون توجه به دستور ایست پلیس در حالی که قصد متواری شدن از محل را داشت با سرعت عمل مأموران و رعایت قانون به کارگیری سلاح و شلیک به سمت لاستیک خودرو در نهایت متوقف و راننده دستگیر شد.

به گزارش پلیس، سردار "جاویدان" اظهار داشت: در بازرسی از خودرو و هم چنین مخفیگاه متهم، یک قبضه اسلحه کلت کمری به همراه  دو خشاب حاوی ۲۹ فشنگ جنگی، ۱۹ حلقه النگو طلا چیده شده به ارزشی بالغ بر ۳ میلیارد تومان، یک عدد کلت پلاستیکی با ساچمه پلاستیکی، دو تیغه چاقو، ۲۰ رشته بست پلاستیکی که جهت بستن دست طعمه‌های خود استفاده می‌نمود و همچنین پلاک اصلی خودرو  کشف گردید.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان با بیان اینکه متهم به ۶ فقره سرقت معترف شده و مالباختگانی که از این سارق شکایت کرده بودند  نیز نامبرده را در پلیس آگاهی شناسایی کردند، بیان داشت:شهروندان اگر در این مدت قربانی سرقت مسلحانه شده اند برای طرح شکایت به پلیس آگاهی مراجعه کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین