کد خبر: ۹۳۵۹۹۱
تاریخ انتشار : ۲۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۱

زمان پخش قصه‌های مجید در تلویزیون

شبکه آی فیلم فارسی، چهار سریال «قصه‌های مجید»، «مینو»، «نوارد زرد ۲» و «چک برگشتی» را در جدول پخش خود قرار داد.
زمان پخش قصه‌های مجید در تلویزیون
آفتاب‌‌نیوز :

بر این اساس مجموعه تلویزیونی «قصه‌های مجید» از پنجم مهر برای پخش در ساعت ۱۷ جایگزین سریال «دو پنجره» خواهد شد. سریال «مینو» از ۳۱ شهریور جایگزین سریال «در خانه» می‌شود و هر روز ساعت ۱۸ به روی آنتن می‌رود.

همچنین مجموعه تلویزیونی «نوار زرد ۲» برای پخش از سوم مهر جایگزین سریال «سوران» خواهد شد و هر شب در ساعت ۲۰ پخش می‌شود.

مجموعه تلویزیونی «چک برگشتی» هم از دوم مهر برای پخش در ساعت ۲۱ جایگزین سریال «زن بابا» خواهد شد.

این سریال یکی از خاطره‌انگیزترین آثار است که در ژانر کودک و نوجوان توسط زنده یاد کیومرث پوراحمد ساخته شده است. این سریال ماجرا‌های پسربچه نوجوانی را به تصویر می‌کشد که با مادربزرگش «بی بی» زندگی می‌کند، پسرکی که اهل شعر و شاعری است و با شیطنت‌هایش گاهی بی بی را کلافه می‌کند.

از جمله بازیگران آن می‌توان به زنده‌یاد پروین‌دخت یزدانیان، مهدی باقربیگی، جهانبخش سلطانی، جمشید صدری، مرتضی حسینی، علیمراد کیوانداریان و محمدعلی میاندار اشاره کرد. مجموعه تلویزیونی «مینو» به کارگردانی امیر پوروزیری که در سال ۱۳۹۷ ساخته شده، در ژانر خانوادگی و عاشقانه است و داستان زندگی سه قهرمان به نام‌های «مینو»، «عماد» و «رضا» را روایت می‌کند که درگیر حوادث پیش از انقلاب می‌شوند. حوادثی که تا شروع جنگ تحمیلی ادامه پیدا می‌کند. این مجموعه، عاشقانه‌ای است که در تابستان و پاییز ۱۳۵۹، در روز‌های آغازین جنگ تحمیلی می‌گذرد و روایتی از عشق، خیانت و انتقام است که ناگهان با شروع جنگ، شکل دیگری پیدا می‌کند.

در این سریال بازیگرانی، چون عباس غزالی، مهدیه نساج، سیاوش طهمورث، محمود پاک‌نیت، پروانه معصومی، سلمان فرخنده و مالک سراج به هنرمندی پرداخته‌اند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین