کد خبر: ۹۳۶۰۹۴
تاریخ انتشار : ۲۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۷

استقلال به فکر بازگرداندن قایدی است

درخشش مهدی قایدی در دیدار آخر تیم ملی مقابل امارات مالکان استقلال را به فکر فرو برد.
استقلال به فکر بازگرداندن قایدی است
آفتاب‌‌نیوز :

با نزدیک شدن به پایان مدت زمان قرارداد طولانی مدت مهدی قایدی با باشگاه شباب الاهلی امارات حالا استقلالی‌ها درصدد هستند در صورت امکان این فوتبالیست بوشهری را به این تیم برگردانند.

انتقادات روز‌های گذشته کارشناسان استقلالی در رابطه با چرایی فروش مهدی قایدی به مدت ۵ سال به باشگاه شباب الاهلی امارات و از دست رفتن فرصت‌های مطلوب برای قهرمانی سال گذشته به دلیل نداشتن یک تمام کننده قهار همچون مهدی قایدی مالکان جدید باشگاه استقلال که به لحاظ مالی شرایط خیلی خوبی دارند را به این فکر فرو برده که در صورت امکان این فوتبالیست را به تهران و باشگاه استقلال برگردانند.

از سوی دیگر از امارات خبر می‌رسد مدیران این باشگاه درصددند در حد فاصل باقیمانده تا پایان قرارداد مهدی قایدی یا این بازیکن را به باشگاه دیگری بفروشد و یا قراردادش را تمدید کنند که این موضوع ظرف ماه‌های آینده تا فصل زمستانی نقل و انتقالات قطعی خواهد شد. قایدی که در سایت ترانسفر مارکت ۴ میلیون یورو ارزش گذاری تا ۳۰ جون ۲۰۲۵ (۴ تیتر ۱۴۰۴) با این باشگاه اماراتی قرارداد دارد.

اما از افراد نزدیک به این فوتبالیست جنوبی کشورمان نیز خبر می‌رسد مهدی قایدی درصدد است تا در صورت امکان همچنان فوتبالش را در کشور امارات و یا در یکی از تیم‌های بزرگ کشور قطر ادامه بدهد.

ناگفته نماند؛ تیم استقلال در حال حاضر در خط حمله تمام کننده ششدانگ ندارد و پیشکسوتان این باشگاه بار‌ها طی هفته‌های اخیر این موضوع را یکی از کاستی‌های ترکیب تیم استقلال در سه دیدار ابتدایی این تیم در لیگ برتر عنوان کرده‌اند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین