کد خبر: ۹۳۶۲۰۳
تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۹

رامین رضاییان؛ چشم به نکونام، گوش به قلعه‌نویی!

بازیکن با تجربه استقلال با نیتی خاص وارد رقابت‌های لیگ نخبگان آسیا خواهد شد.
رامین رضاییان؛ چشم به نکونام، گوش به قلعه‌نویی!
آفتاب‌‌نیوز :

رامین رضاییان با شرایط کاملاً ویژه‌ای در نخستین دوره لیگ نخبگان آسیا حضور پیدا می‌کند. این بازیکن فوق العاده با تجربه که سابقه حضور در پیکار‌های بسیار مهمی همچون جام جهانی و جام ملت‌های آسیا را دارد، فصل قبل یکی از مهره‌های موثر سپاهان در آخرین دوره لیگ قهرمانان به حساب می‌آمد و قاعدتاً نباید عطشی شبیه به یک بازیکن جوان از بابت حضور در رقابت‌های بین‌المللی داشته باشد، اما اتفاقاً وضعیت می‌تواند کاملاً برعکس شود.

رامین در دو جام جهانی به میدان رفته و خیلی دلش می‌خواهد برای سومین مرتبه به چنین موقعیتی دست پیدا کند. اگرچه او کار بسیار دشواری برای تحقق این امر پیش روی خود دارد و طی چند بازی گذشته تیم ملی نیز از پازل امیر قلعه نویی بیرون قرار گرفته است، ولی هنوز امید خود را از دست نداده و به همین خاطر دوشنبه شب قطعاً با انگیزه‌ای مضاعف وارد میدان خواهد شد تا هم افتتاحیه آسیایی موفقیت آمیزی در استقلال داشته باشد و هم از تیم ملی غافل نشود.

رضاییان در مصاف با الغرافه چشم به تدابیر تاکتیکی جواد نکونام می‌دوزد تا با ارائه مطلوب و دقیق آن‌ها در زمین، به شنیدن خبر حضور مجدد خود در تیم ملی امیدوار باقی بماند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین