کد خبر: ۹۳۶۳۳۴
تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۴

زندان اوین به دانشگاه شهید بهشتی واگذار می‌شود؟

رئیس سازمان زندان‌ها در واکنش به خبر واگذاری زندان اولین به دانشگاه شهید بهشتی گفت: انتقال زندان‌ها به خارج از شهر‌ها یک دستور کلی است و انتقال زندان اوین هم به این علت که در داخل شهر قرار دارد، در این مقوله می‌گنجد، اما اینکه این انتقال چه زمانی انجام خواهد شد، مستلزم انجام کارشناسی‌های مربوط است.
زندان اوین به دانشگاه شهید بهشتی واگذار می‌شود؟
آفتاب‌‌نیوز :

غلامعلی محمدی، رئیس سازمان زندان‌ها در جمع خبرنگاران درباره سخنان معاون اول رییس جمهور در خصوص واگذاری زندان اوین به دانشگاه شهید بهشتی گفت: از نظر فرهنگی مترصد این هستیم که در مسیر اجتماعی شدن زندانیان و تبدیل زندان‌ها به دانشگاه در راستای منویات حضرت امام (ره) اقدام کنیم؛ اما اینکه زندان اوین از حیث فیزیکی تبدیل به دانشگاه شود، نیازمند تأمل است.

محمدی افزود: مسائل متعددی در این حوزه مطرح می‌شود که متعاقباً در راستای آنچه معاون اول محترم رئیس جمهور مطرح کرده‌اند از طریق سخنگوی قوه قضاییه اطلاع‌رسانی خواهد شد.

رئیس سازمان زندان‌ها با اظهار اینکه در رسانه‌ها با پیشنهاد معاون اول رییس جمهور درباره زندان اوین برخورد کرده است، گفت: انتقال زندان‌ها به خارج از شهر‌ها یک دستور کلی است و انتقال زندان اوین هم به این علت که در داخل شهر قرار دارد و ممکن است آسیب‌هایی برای شهروندان ایجاد کند، در این مقوله می‌گنجد، اما اینکه این انتقال چه زمانی انجام خواهد شد، مستلزم انجام کارشناسی‌های مربوطه است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین