کد خبر: ۹۳۶۳۳۶
تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۱

انتصاب جدید در وزارت ارشاد؛ مهدی محمدی معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌ها شد

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی مهدی محمدی را به‌عنوان معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌ها در این وزارتخانه منصوب کرد.
انتصاب جدید در وزارت ارشاد؛ مهدی محمدی معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌ها شد
آفتاب‌‌نیوز :

به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در حکم سیدعباس صالحی خطاب به مهدی محمدی که پیش از این نیز مشاور وزیر و دبیر هیات رسیدگی به مراکز فرهنگی بود، آمده است:

"جناب آقای دکتر مهدی محمدی

نظر به سوابق و تجارب موفق و ارزشمند جناب عالی در حوزه‌های گوناگون مدیریتی، به موجب این حکم به‌عنوان معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌ها منصوب می‌شوید.

امید است با استعانت از خداوند متعال و در تعامل فعال با استانداران و نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی و با همکاری مجموعه معاونت ها، مؤسسات و سازمان‌های تابعه، در انجام شایسته وظایف و مسئولیت‌ها و نیز استیفای حقوق وزارت متبوع در مراجع ذی صلاح موفق باشید. "

گفتنی است، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در آیین تکریم سیدمحمد هاشمی معاون پیشین حقوقی و جانشین وزیر و معارفه مهدی محمدی معاون جدید حقوقی، امور مجلس و استان‌ها، از خدمات و تلاش‌های سیدمحمد هاشمی تقدیر کرد.

صالحی افزود: خدمات دکتر هاشمی در زمان تصدی معاونت حقوقی، امور مجلس و استان‌ها و همچنین دستیاری وزیر تاثیرگذار بود و برای ایشان آرزوی توفیق و سلامتی دارم.

وی در ادامه با معرفی مهدی محمدی به‌عنوان معاون جدید حقوقی، امور مجلس و استان‌ها در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، وی را فردی مسئولیت‌پذیر در همه حوزه‌های مدیریتی‌اش دانست.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به دیگر ویژگی‌های شخصیتی و مدیریتی معاون جدید حقوقی این وزارتخانه، افزود: آقای محمدی از بیت صالح هستند و در دوران مختلف مدیریتی خود پیگیری‌های موفقی داشته و تعاملات خوبی هم در دوران مسئولیت در هیات رسیدگی به مراکز فرهنگی با موسسات فرهنگی داشته است.

بر اساس این گزارش، مهدی محمدی دارای مدرک تحصیلی دکترای حقوق است.

وی از سال ۱۳۹۱ تاکنون به‌عنوان مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیر هیات رسیدگی به مراکز فرهنگی بوده است.

محمدی همچنین مدیر کلی حوزه وزارتی در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را نیز در سابقه کاری و مدیریتی خود دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین