کد خبر: ۹۳۶۳۴۲
تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۹

کلاهبرداری ۳۸ میلیاردی از ۲۹ شهروند اصفهانی

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از شناسایی کلاهبرداری که با فریب شهروندان به بهانه اشتغال به کار و تحصیل در خارج از کشور مبلغ ۳۸ میلیارد ریال از آن‌ها کلاهبرداری کرده بود، خبرداد.
کلاهبرداری ۳۸ میلیاردی از ۲۹ شهروند اصفهانی
آفتاب‌‌نیوز :

حسین ترکیان، رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان اظهار داشت: در پی اعلام شکایت چند نفر از شهروندان مبنی بر کلاهبرداری از آن‌ها با وعده تحصیل و اشتغال خارج از کشور رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان تحقیقات خود را در این خصوص آغاز و مشخص شد متهم با ایجاد دفتر غیرمجاز و با وعده‌های دروغین کاریابی و تحصیل در دانشگاه‌های خارج از کشور مبادرت به اغفال ۲۹ نفر از شهروندان و دریافت ۳۸ میلیارد ریال از آن‌ها کرده است.

ترکیان تصریح کرد: متهم پس از مدتی که به تعهدات خود عمل نکرده با ارائه بهانه‌هایی درخواست مبالغ بیشتری از مالباختگان برای تسهیل در روند کار آن‌ها داشته است.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: در این راستا با رصد هوشمندانه مأموران متهم شناسایی و در تحقیقات صورت گرفته به ۲۹ فقره کلاهبرداری به ارزش ۳۸ میلیارد ریال در شهر اصفهان اقرار کرد که با تکمیل شدن پرونده متهم برای انجام اقدامات قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین